پرداخت ۸۶۰ میلیارد ریال کمک معیشتی به مددجویان اصفهانی

کمیته امداد استان اصفهان در بهار امسال بیش از ۸۶۸ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال کمک معیشت ماهانه به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، پرداخت مستمری ماهانه را یکی از خدمات مهم و باثبات این نهاد به نیازمندان دانست و گفت: این میزان کمک معیشتی در سه ماه نخست امسال به خانوار‌های حمایت شده این نهاد در قالب مستمری و کمک معیشت ماهیانه پرداخت شده است.

کریم زارع افزود: بیش از ۱۱۵ هزار خانوار در این استان در حال حاضر تحت پوشش این نهاد هستند که بیش از ۱۱۴ هزار خانوار از این جمعیت مستمری ماهانه دریافت کرده و بقیه خانوار‌ها به شکل تک یا چند خدمتی تحت حمایت قرار دارند.

او با بیان اینکه جامعه تحت حمایت این نهاد از بهمن سال گذشته تاکنون به دنبال شیوع ویروس کرونا حدود چهار هزار خانوار افزایش یافته است گفت: به علت خدماتی که در زمینه خودکفایی و اشتغال به مددجویان ارائه می‌شود، تعداد خانوار‌های تحت حمایت این نهاد به مرور زمان آهنگ کاهشی داشته است، اما در شرایط خاصی از جمله شیوع ویروس کرونا تعداد خانوار‌هایی که به پوشش کمیته امداد استان اضافه شده اند از خانوار‌های توانمند شده پیشی گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با دعوت از مردم نیکوکار اصفهان برای کمک به نیازمندان، گفت: بدون همکاری و همت مردم و خیران، فراهم کردن زندگی آبرومندانه برای مددجویان غیرممکن خواهد بود.

او افزود: ایتام، زنان سرپرست خانوار، خانواده زندانیان، سالمندان، بیماران خاص و صعب العلاج، خانوار‌های جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.