قطع همکاری باشگاه شهرداری ماهشهر با سرمربی

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر گفت: با سرمربی باشگاه به دلیل حاضر نشدن در محل تمرین و رعایت نکردن مفاد قرارداد، قطع همکاری می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر گفت: تمرینات تیم ما بیش از ۲ هفته  است که آغاز شد و چندین بار از سرمربی خواستیم که در محل تمرین حاضر شود، اما پاشازاده عنوان می‌کرد که وضعیت خوزستان از نظر کرونا ویروس قرمز است و نمی‌توانم بیایم.

او افزود: به سرمربی گفتیم که نکونام با فولاد خوزستان در همین شرایط تمرین ‌می‌کند و شما نیز با باشگاه شهرداری ماهشهر قرارداد دارید و باید در محل تمرین حاضر شوید، اما پاشازاده نیامد و ما هم این موضوع را به اطلاع فدراسیون فوتبال رساندیم که به ما گفتند باید در کمیته انضباطی باشگاه به این موضوع رسیدگی شود.

قنواتی بیان داشت: کمیته انضباطی باشگاه نیز تشکیل شد و از پاشازاده خواستیم که به جلسه حضور یابد، اما دستیارانش را فرستاد و در نهایت نیز رای کمیته انضباطی باشگاه این بود که با پاشازاده به دلیل حاضر نشدن در محل تمرین و رعایت نکردن مفاد قرارداد، قطع همکاری شود. این قطع همکاری، با پاشازاده و تمام کادرش است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.