نقض مبانی تروریسم توسط آمریکا و اروپا؛

از جنایت‌های منافقین در آلبانی تا ماجرای پذیرایی ۳۰ ساله اروپا از تروریست عامل فاجعه ۷ تیر

مصداق پذیرایی آمریکا و اروپا از منافقین،۳۰ سال زندگی آزادانه عامل حادثه تروریستی ۷ تیر در کشور اروپایی هلند است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ازآنجا که در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی به سر می‌بریم، باید به یکی از وجوه ضدیت سردمداران رژیم واشنگتن با موازین حقوق بشر یعنی حمایت مالی و سیاسی از تروریست‌های شناسنامه‌دار اشاره کنیم.

البته رژیم آمریکا در پیشبرد این قسم از نقض حقوق بشر، تنها نیست و از سوی مؤتلفان اروپایی‌اش حمایت می‌شود. شیوه تقسیم کار اینچنین است که آمریکا از تروریست‌های شناسنامه‌دار که دستانشان تا مرفق به خون مردم بیگناه آلوده است، حمایت‌های مالی و سیاسی می‌کند و اروپایی‌ها به این تروریست‌ها پناه می‌دهند.


بیشتربخوانید


قاتلان ۱۷ هزار ایرانی
بنا بر اسناد متقن و غیرقابل خدشه که مؤسسات و مجامع غربی هم بر روی آن صحه گذاشته‌اند، گروهک تروریستی منافقین حدود ۱۷ هزار ایرانی بیگناه را به شهادت رسانده است و حتی اعضای این گروهک به ترور مقامات و مسئولان سیاسی جمهوری اسلامی ایران نیز مبادرت ورزیده‌اند.

با این همه جنایت و سبوعیت، سرکردگان و اعضای گروهک تروریستی منافقین تحت حمایت سردمداران رژیم آمریکا در اروپا آزادانه مشغول گشت‌وگذار و توطئه‌چینی برای ارتکاب جنایت و اقدامات تروریستی در داخل خاک ایران هستند.

پیش از ورود به تشریح و ذکر مصادیق حمایت‌های سیاسی، مالی و جغرافیایی آمریکا و اروپا از گروهک تروریستی منافقین، ذکر این نکته ضروری است که مطابق با مفاد قطعنامه ۱۳۷۳ شورای امنیت مصوب سال ۲۰۰۱، استفاده از خاک و قلمرو و امکانات کشور‌ها جهت اقدامات تروریستی علیه کشور‌های دیگر، ضدیت کاملی با مبانی مبارزه با تروریسم دارد.

پز‌ها و نعره‌های حقوق بشری آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها، گوش فلک را کَر کرده و آن‌ها هرازچندگاهی برای پیشبرد مقاصد و اغراض سیاسی‌شان، کشور‌های مستقل و غیرهمسو را به نقض حقوق‌بشر متهم می‌کنند؛ اما همین آمریکایی‌ها و اروپاییان مدعی حمایت از حقوق بشر در قبال یکی از تروریستی‌ترین گروهک‌های تاریخ بشر یعنی گروهک تروریستی منافقین، اقدام به خاصه خرجی می‌کنند.

خارج کردن نام بزرگترین تروریست‌ها از فهرست تروریست‌ها!
در بهمن ۱۳۸۷، اتحادیه اروپا در اقدامی تعجب‌برانگیز، نام گروهک تروریستی منافقین را از لیست گرو‌های تروریستی خارج کرد؛ آمریکا نیز در ۷ مهر ۹۱ در دوران ریاست جمهوری «باراک اوباما» با اعلام وزیر خارجه وقت خود یعنی «هیلاری کلینتون»، گروهک تروریستی منافقین را از فهرست گروه‌های تروریستی خارج کرد.

اقدام سردمداران رژیم‌های اروپایی و آمریکا در خارج کردن نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی، در شرایطی بود که خود مجامع غربی در بانک‌های اطلاعاتی مرتبط با اقدامات تروریستی، نام گروهک منافقین را در صدر می‌نشانند؛ در یک نمونه، طی تحقیق جامعی که دانشگاه مریلند از اطلاعات مربوط به حملات تروریستی در نقاط مختلف دنیا از سال ۱۹۷۰ تا ۲۰۱۰ گردآوری کرده، ۴۹ مورد از اقدامات تروریستی منافقین ثبت شده است.

فرار تروریست‌های گروهک منافقین به آلبانی با حمایت آمریکا و اروپا.
اما حمایت غربی‌ها از تروریست‌های منافقین فقط به خارج کردن نام آن‌ها از فهرست گروه‌های تروریستی منحصر نمی‌شود؛ در میانه‌های تابستان سال ۹۵، عناصر گروهک تروریستی منافقین با حمایت مستقیم آمریکا و اتحادیه اروپا از کمپ لیبرتی در عراق، روانه کمپی در آلبانی شدند.

انتقال تروریست‌های گروهک منافقین به آلبانی با هواپیما‌های مسافربری آمریکایی انجام گرفت. کمک آمریکا برای انتقال تروریست‌های گروهک منافقین به خارج از عراق، به سرعت از سوی وزارت خارجه این کشور تائید شد.

«الیزابت ترودو» سخنگوی وقت وزارت خارجه آمریکا بلافاصله پس از انتشار خبر خروج منافقین از عراق در جریان یک کنفرانس خبری به همکاری دولت متبوعش برای انتقال اعضای گروهک تروریستی منافقین به آلبانی اعتراف کرد. این مسئول آمریکایی همچنین از دولت آلبانی و نخست‌وزیر این کشور به دلیل استقبال از اعضای گروهک منافقین تشکر ویژه کرد و بر ضرورت محافظت بین‌المللی از آن‌ها تاکید کرد!

از جنایت‌های منافقین در آلبانی تا ماجرای پذیرایی ۳۰ ساله اروپا از تروریست عامل فاجعه ۷ تیر

تقدیر سرکرده تروریست‌های منافقین از صدراعظم آلمان!
اما علاوه بر آمریکایی‌ها که همواره از تروریست‌های گروهک منافقین حمایت‌های مادی و غیرمادی به عمل آورده‌اند، اروپا نیز در فرآیند انتقال عناصر این گروهک از عراق به آلبانی نقش‌آفرین بودند. سرکرده گروهک تروریستی منافقین اواخر شهریور ۹۵ با صدور بیانیه‌ای از مقامات آمریکایی و اروپایی بویژه «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان به دلیل کمک به انتقال اعضای این گروهک از عراق به آلبانی تقدیر کرد.

آلبانی کشوری در جنوب شرقی اروپا در حوزه بالکان به پایتختی تیرانا است. عناصر گروهک تروریستی منافقین پس از آنکه با چراغ سبز آمریکا و اتحادیه اروپا به این کشور نقل مکان کردند، در منطقه‌ای ۳۴ هکتاری در منطقه «دورس» در حوالی «تیرانا» ساکن شدند. منطقه‌ای که همچون مقر‌های منافقین در عراق، پوشش‌های امنیتی گسترده‌ای دارد.

«مسعود خدابنده» فردی که در عراق از دست فرقه تبهکار منافقین نجات یافت و «حسن حیرانی» فردی که در آلبانی از چنگ این جنایتکاران گریخت، روایت‌های دست اولی از چمدان‌های دلار سعودی و غربی که به سرکرگان گروهک تروریستی منافقین اهداء شده ارائه داده‌اند.

سرکشی سعودی‌ها و آمریکایی‌ها به مقر منافقین
«ترکی فیصل» شاهزاده متنفذ رژیم سعودی از مهمانان ثابت میتینگ‌های منافقین در حومه پاریس است؛ گفته می‌شود او به کمپ منافقین در آلبانی هم سرکشی می‌کند؛ علاوه بر این شاهزاده تروریست‌پرور سعودی، مقامات آمریکایی هم به کمپ منافقین در آلبانی می‌روند؛ تا از نزدیک شاهد اقدامات ضدایرانی عناصر این گروهک تروریستی باشند.

«جان مک کین» سناتور جنگ‌طلب سابق آمریکا که در شهریور ۹۷ خبر مرگش مخابره شد، در تاریخ ۲۵ فروردین ۹۶، چند ماه بعد از استقرار عناصر گروهک تروریستی منافقین در آلبانی، خود را به این کشور رساند و ضمن دیدار با سرکرده این گروهک تروریستی، زبان به تهدید مردم ایران گشود.

در مرداد ۹۶ نیز سه سناتور آمریکایی به نام‌های «روی بلانت»، «جان کورنین» و «تام تیلیس» در آلبانی با سرکرده گروهک تروریستی منافقین برای انجام اقدامات تروریستی در داخل ایران جلسه برگزار کردند.

جنایت‌های منافقین در آلبانی
در زمستان سال ۹۷، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت طی گزارشی به اقدامات و وضعیت عناصر گروهک تروریستی منافقین در کمپ آلبانی پرداخت و به نقل از یک نویسنده سرشناس آلبانیایی نوشت «سرکردگان گروهک منافقین همانند یک گروه مافیایی در آلبانی هستند؛ قوانین این کشور را نقض می‌کنند؛ اعضای فراری را تهدید می‌کنند؛ افراد را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند؛ باج خواهی می‌کنند و به شیوه مستبدانه و وحشیانه‌ای بر اعضای خود در داخل کمپ‌ها حکومت می‌کنند».

در گزارش ایندیپندنت به نکته‌ای اشاره شده بود که حاکی از حمایت تمام و کمال آمریکایی‌ها از تروریست‌های منافقین در آلبانی است. در این گزارش آمده بود که «مارگاریتا کولا»، وکیل منافقین در آلبانی، مشاور حقوقی سفارت آمریکا در تیرانا نیز محسوب می‌شود.

خوش‌گذرانی تروریست‌ها در پاریس
البته سرکردگان اصلی گروهک تروریستی منافقین، نه در آلبانی بلکه در پاریس سکنی دارند و با وجود اسناد معتبری دال بر نقش‌آفرینی آن‌ها در ترور هزاران شهروند ایرانی، سال‌هاست که مورد حمایت مستقیم دولت فرانسه هستند.

نشان به آن نشان که این جنایتکارانِ شناسنامه‌دار در موعد مشخصی از سال با مجوز دولت فرانسه در سالنی در حومه پاریس با حضور چهره‌های جنگ‌طلب آمریکایی و اروپایی نظیر «جان بولتون»، «رودی جولیانی»، «برنار کوشنر»، «فیلیپ بلازی» و ... همایشی برگزار می‌کنند؛ همایشی که از آن با عنوان خیمه شب بازی قاتلان و جانیان یاد می‌شود.

از جنایت‌های منافقین در آلبانی تا ماجرای پذیرایی ۳۰ ساله اروپا از تروریست عامل فاجعه ۷ تیر

گشاده‌دستی فرانسه برای وحشی‌ترین تروریست‌ها
نکته قابل تأمل آنکه در جریان این همایش‌ها، فرانسوی‌های مدعی حقوق بشر برای وحشی‌ترین تروریست‌ها، گشاده‌دستی ویژه‌ای می‌کنند و علاوه بر تدارک مکان و زمان جهت برگزاری میتینگ تروریست‌های شناسنامه‌دار منافقین، شرایط حضور برخی افراد مزدبگیر خارجی را نیز در نشست آن‌ها فراهم می‌کنند.

گشت و گذار آزادانه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در پاریس و توطئه‌چینی‌های ضدایرانی آن‌ها در قلب اروپا موضوعی است که در دیدار‌ها و مکالمات دوجانبه مقامات و مسئولان کشورمان با طرف فرانسوی به آن‌ها گوشزد شده است.

نقطه ابهام!
در دهم تیرماه سال ۹۶ درست ۴۸ ساعت پس از سفر محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان به پاریس، مسئولان فرانسوی به سرکردگان جنایتکار گروهک تروریستی منافقین اجازه برگزاری میتینگ دادند. ظریف هم در واکنش به این موضوع، آن را یک نقطه ابهام در روابط ایران و فرانسه دانست.

دی ماه سال ۹۶ نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان در گفت‌و‌گوی تلفنی با «امانوئل ماکرون» همتای فرانسوی‌اش، با انتقاد از اینکه یک گروهک تروریستی در پاریس پایگاه داشته و علیه ملت ایران فعالیت کرده و مردم را تحریک و ترغیب به خشونت در ایران می‌کند، گفت: از دولت فرانسه انتظار داریم تا در راستای مبارزه با تروریسم و خشونت به وظیفه قانونی خود در قبال این گروهک تروریستی عمل کند.

آمریکا و اروپا در کشتار ایرانیان بیگناه از سوی منافقین دست دارند
روز یکشنبه هفته جاری -۸ تیر- وزارت امور خارجه کشورمان در حساب توییتری‌اش به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، نوشت: منافقین قطعاً یک فرقه ترور و وحشت هستند. اروپا خانه این موجودیت یاغی و پول مالیات‌دهندگان آمریکایی تأمین‌کننده قساوت‌های این گروهک فاسد است. هر دو در کشتار ایرانیان بیگناه از سوی منافقین دست دارند.

هشدار به اروپا درباره عواقب پناه دادن به گروهک‌های تروریستی ضدایرانی
سید عباس موسوی روز دوشنبه ۹ تیر در نشست خبری هفتگی در پاسخ به سؤال میزان درباره تحرک آزادانه گروه‌های تروریستی ضد ایرانی در کشور‌های اروپایی و آخرین وضعیت پیگیری این موضوع از سوی وزارت امورخارجه، گفت: یکی از موارد اصلی و مشکلات ما با اروپایی‌ها بحث پناه دادن به گروه‌های تروریستی شناسنامه‌دار است. ما در این خصوص انتقاداتی به اروپایی‌ها داشتیم و آن‌ها را نسبت به پناه دادن به تروریست‌های خطرناکی که نه تنها علیه ملت ایران بلکه کشور‌های همسایه ما و دیگر مناطق دنیا اقداماتی انجام دادند، برحذر داشتیم.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: سلسله اتفاقاتی که در کشور‌های اروپایی هم توسط این گروه‌ها رخ داد، نشان از ماهیت تروریستی آنهاست؛ لذا ما به اروپا با اشاره به عملکرد این گروه‌ها هشدار داده‌ایم که کمک به آن‌ها حتی می‌تواند خطراتی را متوجه مردم این کشور‌ها کند.

همچنین موسوی در جریان نشست خبری روز دوشنبه خود در مورد راهکار ایران برای تقویت روابط با آلبانی با هدف تمرکز بر تحرکات گروهک تروریستی منافقین گفت: ما این گروه پیر و فرتوت را در حدی نمی‌دانیم که توان سیاسی برای آن هزینه کنیم. تقریباً طومار این گروه در دوران جنگ و پس از جنگ در هم پیجیده شد. در حال حاضر این گروهک جز فرافکنی در شبکه‌های اجتماعی اثرگذاری ندارد و مسئله مهمی برای ما نیست. اما به اروپایی‌ها درباره خطرات و عواقب پناه دادن به این گروه هشدار داده‌ایم.

ماجرای پذیرایی ۳۰ ساله اروپا از تروریست عامل فاجعه ۷ تیر
یکی از مصادیقی که پذیرایی آمریکا و اروپا از تروریست‌های منافقین را به اثبات می‌رساند، ماجرای ۳۰ سال زندگی آزادانه «محمدرضا کلاهی» عامل حادثه تروریستی ۷ تیر در کشور اروپایی هلند است.

در روز سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۵ دسامبر ۲۰۱۵)، فردی به اسم «علی معتمد» در مقابل خانه خود در شهر آلمیره هلند به قتل رسید. سه سال بعد از اتفاق فوق‌الذکر، دولت هلند در یک اتهام‌زنی واهی مدعی شد که دو دیپلمات ایرانی در قتل «علی معتمد» نقش داشته‌اند! اما آشکار شدن هویت واقعی «علی معتمد» که هلندی‌ها بر مبنای همین هویت به دیپلمات‌های کشورمان اتهام قتل او را نسبت دادند، پرده از ماهیت تروریست‌پرورانه دولت اروپایی هلند برداشت.

«علی معتمد» که دولت هلند سنگ او را به سینه می‌زد، همان «محمدرضا کلاهی صمدی» عامل انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر ۱۳۶۰ و شهادت ۷۲ تن از مسئولان نظام ما بود.

این تروریست شناسنامه‌دار بین‌المللی در همان تابستان سال ۶۰ از طریق گروهک تروریستی منافقین و چند تن از عناصر تروریستی عضو حزب دموکرات کردستان، از کشور فرار کرد و به قلب اروپا پناه برد.

مطابق قوانین متعارف و شناخته‌شده بین‌المللی، فردی که اقدام به ترور مسئولان یک نظام سیاسی کرده و به کشور ثالثی متواری شده، به عنوان یک تروریست باید از سوی کشور مقصد، تحویل مراجع ذیربط کشور مبدأ شود و تخطی از این عرف آشکار بین‌المللی مصداق حمایت از تروریست است.

با این وجود دولت هلند، نه تنها اقدام به استرداد تروریستی به نام «محمدرضا کلاهی» به مراجع دیپلماتیک و قضایی ایران نکرد که حتی با جعل هویت برای «کلاهی»، او را «علی معتمد» نامید و حتی شرایط استخدام وی در شرکتی هلندی به نام «اِنکو» را فراهم آورد.

از جنایت‌های منافقین در آلبانی تا ماجرای پذیرایی ۳۰ ساله اروپا از تروریست عامل فاجعه ۷ تیر

نفاق و دورویی و دروغگویی مدعیان حقوق بشر
مقام معظم رهبری در ۶ تیر سال ۹۴ در دیدار با خانواده‌های شهدای هفتم تیر در بخشی از بیاناتشان فرمودند:

«از جمله‌ی آثار مهم این حادثه (هفتم تیر ۱۳۶۰) در طول زمان تا امروز، افشاگری است؛ افشاگری قدرت‌های استکباری مدّعی حقوق بشر. همان کسانی که این جنایت را و جنایات تروریستی دیگر را در این کشور مرتکب شدند، آزادانه در کشور‌های اروپایی و آمریکا مشغول حرکتند؛ با مسئولان و سران آن کشور‌ها ملاقات می‌کنند، برای آن‌ها سخنرانیِ حقوق بشری می‌گذارند! از این افشاگری بالاتر؟ این نشان داد که مدعیان حقوق بشر، مدعیان ضدّیت با تروریسم، در چه حدّی از نفاق و دورویی و دروغگویی قرار دارند؛ این را امروز همه دارند در مقابل چشمشان می‌بینند».

سید عباس موسوی روز گذشته در نشست خبری هفتگی در پاسخ به سؤال میزان درباره تحرک آزادانه گروه‌های تروریستی ضد ایرانی در کشور‌های اروپایی و آخرین وضعیت پیگیری این موضوع از سوی وزارت امورخارجه، گفت: یکی از موارد اصلی و مشکلات ما با اروپایی‌ها بحث پناه دادن به گروه‌های تروریستی شناسنامه‌دار است.

وی افزود: ما در این خصوص انتقاداتی به اروپایی‌ها داشتیم و آن‌ها را نسبت به پناه دادن به تروریست‌های خطرناکی که نه تنها علیه ملت ایران بلکه کشور‌های همسایه ما و دیگر مناطق دنیا اقداماتی انجام دادند، برحذر داشتیم.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: سلسله اتفاقاتی که در کشور‌های اروپایی هم توسط این گروه‌ها رخ داد، نشان از ماهیت تروریستی آنهاست؛ لذا ما به اروپا با اشاره به عملکرد این گروه‌ها هشدار داده‌ایم که کمک به آن‌ها حتی می‌تواند خطراتی را متوجه مردم این کشور‌ها کند.

حال روشن است که کشور‌های مدعی غربی همچنان با سیاست دوگانه، از تروریست‌های حطرناک حمایت می‌کنند و شعار «حقوق بشر» برای آن‌ها ابزاری بیش نیست.

منبع: میزان
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۲ ۲۹ تير ۱۳۹۹
ایران باید کلک این حرومزاده ها را می کند . تو همه کارها شل هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۱ تير ۱۳۹۹
اینا خیلی پیرترن از اون هستن که بخوان غلطی کنن دیگه اوج کارشون منفی زدنه با سن و سالشون همین روزا میمیرن تا هم خودشون از زندگی نکبت بارشون خلاص شن هم یه ملت دلشون شاد شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۱ تير ۱۳۹۹
تنها چیزی که من را خوشحال می‌کند مرگ مریم رجوی و نابودی کامل آنهاست
آخرین اخبار