پیام تبریک فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت سالروز آزاد سازی مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام سالروز آزادسازی مهران قهرمان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام سالروز آزادسازی مهران قهرمان را تبریک گفت.

در پیام سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام آمده است:

پاسداشت حماسه آزادسازی شهر مهران در دهم تیرماه سال ۱۳۶۵، یادآور مقاومت و سلحشوری فرزندان انقلاب اسلامی و تربیت ‌یافتگان مکتب حضرت امام خمینی (ره) در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور، پاسداری از ارزش‌ها ، حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های سترگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

امروز اگر چه ابزار‌های دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته ، اما جمهوری اسلامی ایران به دشمنان ثابت کرده که در راه پیشرفت ، توسعه و حفظ ارزش‌های متعالی خود ، هر لحظه آماده از خود گذشتگی و خلق حماسه‌های دیگر است.

عملیات کربلای یک ، پایانی بود بر استراتژی دفاع متحرک عراق و نیز نقطه شروع امیدوار کننده‌ای برای نیرو‌های خودی جهت انجام عملیات محدود ایذایی ، ارتش تا بن دندان مسلح عراق در این عملیات به طرز عجیبی زمین‌گیر شد و همه سیاست‌های تهاجمی اش شکست خورد.

اینجانب دهم تیرماه، سالروز آزادسازی غرورآفرین مهران قهرمان را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، ایران اسلامی ، هم استانی‌های عزیز ، مردم مقاوم و شهیدپرور مهران تبریک و تهنیت عرض کرده و دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.