رئیس کمیته فنی واترپلو:

ورزش‌های آبی در اثر شیوع کرونا آسیب زیادی دید

علی محب گفت: ورزش‌های آبی به علت تعطیلی استخر‌ها آسیب زیادی دید، چرا که بازیکنان از تمرینات آبی دور شدند.

ورزش‌های آبی در اثر شیوع کرونا آسیب زیادی دیدعلی محب رئیس کمیته فنی واترپلو در گفت وگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: با توجه به مجوز‌هایی که صادر شده است، استخر قهرمانی آزادی را برای ۵ شناگر ملی پوش باز کرده اند. استفاده از استخر، مشروط به رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی است. مجوز لازم برای آغاز فعالیت رشته‌های پربرخورد همچون واترپلو از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر نشده است.

او گفت: البته با توجه به رشد صعودی ویروس کرونا در کشور، وضعیت رشته‌های پر برخورد مشخص نیست. ورزش‌های آبی در اثر شیوع ویروس کرونا بسیار آسیب دیده اند و امیداورم هر چه زودتر شرایط عادی به کشور بازگردد.

محب عنوان کرد: فدراسیون پیگیری‌های لازم را برای آغاز اردوی‌های تیم ملی انجام می‌دهد. بازیکنان واترپلو در استخر روباز شنا می‌کنند، اما هنوز تمرین‌های توپی خود را آغاز نکرده اند. اگر قرار باشد تمرینات تیم ملی واترپلو هم آغاز شود باید تمریناتی را انجام دهند که فاصله اجتماعی رعایت شود و برخوردی با یکدیگر نداشته باشند.

رئیس کمیته فنی شنا درباره برگزاری لیگ اظهار کرد: ۲ مرحله از لیگ برتر بزرگسالان، لیگ ۱۷ سال و لیگ دسته یک واترپلو باقی مانده است که باید برگزار شود. هدف ما برگزاری قطعی لیگ واترپلو است و منتظر می‌مانیم تا استخر‌ها برای تمرین تیم ملی واترپلو باز شود. بخشی از پول بازیکنان واترپلو باقی مانده است که باید از باشگاه‌های لیگ برتر آن را  پرداخت کنند.  

او درباره مطالبات بازیکنان واترپلو از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: باشگاه پرسپولیس متاسفانه هیچ مبلغی را به بازیکنان  واترپلو پرداخت نکرده است و فدراسیون پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده است. قول‌هایی در این زمینه داده شده است که امیدواریم به زودی محقق شود.  


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار