گازرسانی به روستا‌های چالدران نیازمند همت بیشتر است

نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران گفت: گازرسانی به روستا‌های چالدران نیازمند همت بیشتری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمد علیپور نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در جلسه‌ای با حضور شیخی مدیرعامل شرکت گاز استان و محمدزاده فرماندار چالدران، اظهار کرد: پروژه‌های گازرسانی مختلفی در این شهرستان در حال انجام است، اما روند اجرای برخی از آن‌ها کمی با تاخیر مواجه شده که انتظار داریم با همت شرکت گاز استان، اجرای آن‌ها تسریع یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران افزود: انتظار روستاییان پرجمعیت چالدران این است که گازرسانی به این روستا‌ها در اولویت قرار گیرند و این مطالبه ما از شرکت گاز آذربایجان‌غربی است.
 
علیپور با بیان اینکه تاکید ما توجه بیشتر به شهرستان محروم چالدران است، اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مردم منطقه به طور مسلم از شرکت گاز استان در تامین نقدینگی لازم حمایت خواهیم کرد و از وزارت نفت پیگیر تخصیص اعتبارات لازم به شرکت گاز استان جهت اجرای پروژه‌های گازرسانی به نقاط محروم خواهم بود.

محمدزاده فرماندار چالدران نیز در این دیدار با تقدیر از عملکرد شرکت گاز آذربایجان‌غربی در توسعه گازرسانی به این شهرستان، گفت: انتظار و امید داریم اجرای پروژه‌های در دست اجرا تسریع یابد تا اهالی روستا‌هایی که آرزوی برخورداری از گاز طبیعی را دارند، این پروژه‌ها را تحقق یافته ببینند.
 
انتهای پیام/ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.