رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد؛

مبارزه با بیماری کرونا و خدمات دهی بیشتر به بیماران مبتلا به این بیماری در ایلام

کریمیان گفت: همه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی برای مبارزه با بیماری کرونا و خدمات دهی بیشتر به بیماران مبتلا به این بیماری در تلاش هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛در دیدار هیئت خادمان آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت؛ از زحمات و تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در زمینه مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا تقدیر به عمل آمد.

 در جریان این آیین تجلیل کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و خواهر گرامی و بزرگوار ایشان حضرت معصومه (س) به نقش دعا و نیایش در راستای ایجاد آرامش روحی در انسان اشاره کرد و گفت: در این ایام که شیوع بیماری کرونا را شاهد هستیم، نقش دعا و نیایش در ثبات روحی و اتکای هرچه بیشتر انسان به قدرت لایزال الهی بسیار محوری و تعیین کننده است.

کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات و تلاش‌های مسئولان و کارکنان دانشگاه در ایام شیوع بیماری کرونا تقدیر نمود و  این ایثار و فداکاری آنان را شایسته بالاترین تقدیر‌ها عنوان کرد.

او اضافه کرد: حضور هیات خادمان آستان قدس رضوی در بیمارستان‌ها و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولان و پرسنل؛ یقیناً به آنان انگیزه و توان مضاعف در راستای مبارزه با بیماری کرونا و خدمات دهی بیشتر به بیماران مبتلا به این بیماری خواهد بخشید.

گفتنی است که در ادامه از تلاش‌ها و مدیریت شایسته کریمیان در راستای مدیریت بیماری کرونا و مبارزه گسترده با آن در سطح استان در جهت حفظ سلامت مردم از سوی هیئت خادمان آستان قدس رضوی با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است که خادمان آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید از نهم لغایت سیزدهم تیرماه در استان حضور خواهند داشت و ضمن انجام دیدار‌های اختصاصی با مجموعه‌هایی که در مبارزه با بیماری کرونا خدمت کرده اند، از خدمات آنان تجلیل خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.