مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی عنوان کرد:

ارائه خدمات غیرحضوری در کل شهرداری‌های استان

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از فراهم شدن امکان ارائه خدمات غیرحضوری در اقصی نقاط خراسان رضوی با استفاده از ظرفیت‌های حوزه انفورماتیک این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: به منظور کاهش مراجعه شهروندان به شهرداری‌ها به ویژه درشرایط فعلی که با شیوع کرونا مواجه هستیم، سامانه‌ای یکپارچه توسط واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان همیاری طراحی شده که میزخدمت شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

او افزود: با تجهیز شهرداری‌های استان به این نرم افزار، شهروندان شهر‌ها این امکان را به دست می‌آورند که برای درخواست صدور پروانه ساخت، به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه اقدام و مسیر اداری درخواست خود را نیز مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده و زیر ساخت‌های محیا شده توسط واحد انفورماتیک سازمان، مراحل مختلف درخواست‌های اینترنتی حوزه شهرداری‌ها از طریق پیامک نیز به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

کرمانی بیان کرد: با تکمیل این سامانه، به زودی امکان ارائه خدماتی از جمله سامانه ۱۳۷، صدورپایانکار، پرداخت عوارض، بیان شکایات، انتقادات و پیشنهادات و... نیز به صورت غیرحضوری در شهرداری‌های خراسان رضوی فراهم خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.