مویدی:

دستورالعمل تولید رمز ارز‌ها تصویب شد

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: دستورالعمل تولید رمز ارز‌ها در هیئت دولت به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی  مویدی رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره دستور العمل تولید رمز ارزها گفت: این روزها افراد زیادی درگیر رمز ارزها هستند.  دستورالعمل تولید رمز ارزها با پیگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این هفته به تصویب هیئت دولت رسید.

مویدی بیان کرد: با تصویب دستور العمل تولید رمز ارزها از این به بعد فعالان این بخش می توانند برابر آیین نامه ای که به زودی ابلاغ می شود به فعالیت خود  در چهارچوب قانون ادامه دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۲۷ ۱۱ تير ۱۳۹۹
رمز ارزها چیزی جز فریب برای نابودی ملت های در حال توسعه نیست و متاسفانه دولتمردان ما هم بالاخره در این دام افتادند و آنرا به رسمیت شناختند .دلایل اینکه گفتم برای نابودی کشورهای در حال توسعه هست : ۱_ خروج مقادیر زیادی ارز از کشور برای خرید دستگاه های ماینر و غیره . ۲_ مصرف زیاد برق این دستگاه ها درحالیکه اغلب کشورهای در حال توسعه همیشه با مشکل کمبود توان تولید و پرت بالای شبکه مواجه هستند و برق تولیدی به جای صرف شدن در کارخانه ها به مصرف ماینرها میرسد و تولید و اقتصاد صدمه میبیند .۳_ خروجی نهایی ارز دیجیتال مقداری ارز توهمی است که بانک های هیچ کشوری آنرا به رسمیت نمی شناسد و در حقیقت فاقد ارزش در نظام پولی دنیاست ، همین چند سال پیش با یه شوک ساده همان ارزش خیالی این ارزها به یکباره تا نصف سقوط کرد .......نتیجه گیری : کشورهای در حال توسعه منابع ارزشمند خود همچو طلا ، فلزات گرانبها و سنگهای معدنی و غیره را خام فروشی میکنند تا ارز حقیقی بدست بیاورند و دوباره همان ارز را به کشورهای توسعه یافته میدهند تا ماینر و نیروگاه بخرند که ارز دیجیتالی ( بخوانید توهمی ، خیالی) تولید کنند که در نهایت در سیستم مالی دنیا ارزشی ندارند . یعنی دارایی هایشان را میدهند تا چیزی خیالی و توهمی بگیرند . یک بازی کثیف راه اندازی شده توسط غرب که به فریب آنرا اختراع شده توسط افراد ناشناسی که وابسته به دولت ها نیستند جا میزنند تا صورت حقیقی ماجرا را پشت این نقاب پنهان کنند .
آخرین اخبار