در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نظر وزارت علوم درباره اعتبار مدرک تحصیلی تاجگردون

معاون حقوقی وزیر علوم گفت: هر ارگانی که درخواست بررسی مدرک غلامرضا تاجگردون را دارد باید از وزارت علوم درخواست ارزیابی کند.

حمیدرضا علومی یزدی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتبار مدرک تحصیلی غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: اطلاعی از مدرک تاجگردون نداریم؛ باید اطلاعاتی به ما ارائه شود که به بررسی آن بپردازیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم ادامه داد: هر ارگانی که درخواست بررسی مدرک این نماینده مجلس را دارد باید از وزارت علوم درخواست ارزیابی کند تا بعد از آن به بررسی بپردازیم.

علومی یزدی در پاسخ به این سوال که چه ارگانی باید درخواست بررسی اعتبار مدرک را به وزارت علوم بدهد، افزود: یا خود متقاضی و یا هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخواست دهند تا بعد از آن بررسی انجام شود؛ معاونت حقوقی وزارت علوم خود به خود به این موضوع وارد نمی‌شود و باید درخواست بررسی مدرک به ما داده شود. رئیس مجلس هم می‌تواند از وزارت علوم درخواست بررسی مدرک را بکند.

گفتنی است، علیرضا زاکانی نماینده مردم قم و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در نشست خبری نمایندگان معترض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون که ۱۰ تیر برگزار شد با اشاره به سوءاستفاده تاجگردون از مدرک تحصیلی خود گفت: او منکر سوءاستفاده از مدرک تحصیلی شده است و این در حالی است که هم به صورت مکرر خود را دکتر معرفی و هم در تبلیغات و اسناد از این عنوان استفاده کرده است.

او ادامه داد: تناقض در مدرک تحصیلی تاجگردون مشهود است به گونه‌ای که در اسناد یک بار گفته مدرک دکترای مدیریت و یک بار دیگر گفته است مدرک دکترای اقتصاد دارد و این در حالی است که وی فوق لیسانس دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
حالا فوق لیسانس یا دکتری چه فرقی می کند مگر آنها که دکتری دارند همه آدمهای باسواد هستند
Canada
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۳ تير ۱۳۹۹
چطوره برای مدرک تحصیلی من که در دانشگاه دولتی درس خونده بودم و کارم هم فقط یک مترجم ساده .بدون پست بودم .انقدر نامه در مورد ارزشیابی مدرک من به وزارت علوم فرستادید
ولی الان این اقا که خیلی هم بی ادب تشریف دارند
ارزیابی مدرک اش نشده
اگر با دوز و کلک وارد مجلس شده
کسی نیست که بشه بهش اعتماد کنید
سریع باید اخراج شود
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۲۷ ۱۳ تير ۱۳۹۹
مدارک تحصیلی تمامی مسئولین اگر بررسی شود مشخص می‌شود که بیش از ۵۰ درصد، مدارک‌شان یا تقلبی است یا با رانت گرفته‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۳ تير ۱۳۹۹
اخه عزیز جان تو با این همه نفوذ و قراول تفنگ دار.دو سه سال میرفتی همین دانشگاه آزاد خودمان درس میخوندی.اینقدر ابروریزی نمیکردی.خودت مقصری میخوای زود به نتیجه برسی.هوشتم که خوبه.چند سال در مسیر درست مینداختی.هم خودت هم ملت سود ببرن.ما که جور عرزه اینکارا را نداریم.حداقل شما رعایت میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
زاکانی دومی نداری واقعاتکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۳ تير ۱۳۹۹
قطعا تقلبی است اما مدارک دانشگاه ازاد با مدارک تقلبی چه فرقی دارد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
شخصی که از همان ابتدا به دروغ با مدرک تحصیلی جعلی ورود پیدا کند فاتحه مملکت و استانش را خوانده
از قیافه و چشم و گوشش این نماینده نمایان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
اعتبار تاجگردون بخاطر خدماتی است که به مردم شهر و دیاری که به ایشون رأی دادند انجام داده. کلا کشورما با نخبه پروری و شایسته سالاری مشکل دارد.حیف تاجگردون!!! کاش هر کلان شهری در بین نمایندگان خود یک تاجگردون داشت. آنوقت ایران گلستان میشد. چه با دکترا چه بدون دکترا.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۳۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
توانایی هیچ ربطی به داشتن مدرک ونداشتن مدرک نداره .کیه که ندونه توی ایران چه جوری مدرک میدن و اصلا چه مطالب درسی غیراستاندارجهانی که به خورد تحصیل کرده ها نمیدن و...مردم همه میدونن اینها همه بهانه است وهدف اصلی خارج کردن رقیب ازمیدان است و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۳ تير ۱۳۹۹
رقیب؟ چه معنی میده نماینده مجلس فرت و فرت بره آمریکا؟ نماینده ملت آمریکاست مگه؟؟؟؟
Spain
ناشناس
۰۷:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
چه آدمای بیکاری پیدا میشن

وقت مجلس رو میگیرن از هم آتو بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اگر تخلف کرده باید طبق قانون نه بیشتر و نه کمتر باهاش برخورد بشه
United States of America
بختیاری
۲۲:۳۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اگر نمایندگان ومسولان‌مملکتی‌که‌ایراد بنی اسرائیلی به جناب تاجگردون‌می گیرند و تمام قد برعلیه یک لر با غیرت فعالیت می کنند این جدیت وپشتکار‌خویش را صرف بر طرف کردن فقر ملت می نمو دن حالا ایران گلستان گشته بود.
به هرحال بنده احساس می کنم معترضین به آقای تاجگردون از محبوبیت ایشان نگران. ناراحت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۳ تير ۱۳۹۹
وای نگو. محبوبیت. ایش
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۴۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
اگر غیرت داشت به اعتماد این همه مردم لر و
ایران دروغ و دروغ غالب نمی کرد برادر
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۲:۵۷ ۱۴ تير ۱۳۹۹
دقیقا همینه اگه یه نمایند خوب لرا داشته باشن همین تاجگردونه نماینده لر تبار اگه مثل تاجگردون بودن الان اوضاع شهر های لر نشین این نبود.
Iran (Islamic Republic of)
,محمد سعیدی
۲۲:۰۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چه فرقی داره نماینده است دیگه حداقل فوق لیسانس او هم قبوله، راحت علت اصل مخالفتتون را بگید، مردم استانش بهش رای دادن او همدبه تنهایی کاری نمیتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
البته من چند نفر دیگر را هم شنیدم ...اگه برای خودشان مهم نیست ما هم به هیجامون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سلام من این فرد رو نمیشناسم ولی در کل میگم ، مردم از اول به افراد مومن رای بدهند ما در مقابل رایی که میدهیم مسئولیم. باور داشته باشیم که اون دنیا باید جواب بدهیم.
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۹:۰۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
وقت مجلس براي مدرك گرفته نشه مسايل مهمتري وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۰۰ ۱۳ تير ۱۳۹۹
حتما مهم هست که اکثر مسولین ما که هیچوقت در درس و تحصیل موفق نبودن ولی در گرفتن پست الی ماشالله موفق هستند اولین کاری که بعد از پست گرفتن انجام می دن گرفتن مدارک تحصیلی فوتی و فوری دهن پرکن هست.
هرچند نه سوادی درش هست و نه تعهدی.
که نتیجه می شه کشوری با مسولین بی سواد دارای مدارک علمی بالا که اتفاقا تمام تصمیمات مهم کشور رو اتخاذ می کنند.الان برای خدماتی ادارات و... ازمون می گیرن. اگر در پستهای بالا هم همین دست آزمونها برگزار بشه اکثر قریب به اتفاق همین مدعیان پوشالی جرات حضور در پستها و مناصب مهم رو پیدا نمی کنند. چون توان علمی و عملی رو ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
سیمیندخت اخلاقی
۱۱:۴۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
آقای تاجگردون کردان نژاد مدرک تحصیلیش اگر به شرفم دیپلم درست درمون بود من میام جلو در مجلس چار پایه میگزارم عذر خواهی میکنم . به یک شرط .ناظرینی از آموزشها بیایند که اهل بخیه نباشند .
آخرین اخبار