کرونا روزانه ۵ نفرقربانی در نهاوند می‌گیرد

رئیس سازمان نظام پزشکی نهاوند گفت: در شهرستان نهاوند روزانه ۵ نفرقربانی بیماری کرونا می‌شوند.

کرونا روزانه ۵ نفرقربانی در نهاوند می‌گیرددکتر غلامرضا مسعودی رئیس سازمان نظام پزشکی نهاوند درگفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ افزود:از ابتدای هفته تاکنون روزانه بین ۳تا۵ نفر در نهاوند به دلیل کرونا فوت می‌کنند.

او ادامه داد: آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان نهاوند نسبت به اواخر اسفند و اردیبهشت ماه روز به روز در حال افزایش و موج دوم این بیماری در نهاوند شروع شده است.

مسعودی اضافه کرد: در موج اول کرونا در نهاوند، افراد کمتری به کرونا مبتلا می‌شدند، اما امروز و با شروع موج دوم متاسفانه از انجام آزمایش و نمونه گیری بین ۳۰ تا ۵۰ مورد حداقل ۲۰ مورد از افراد در نهاوند مبتلا به  ویروس کرونا می‌شوند و مابقی بشکل سرپایی مرخص می‌شوند.

او بیان کرد: در نهاوند روزانه ۲۰ نفر بعلت ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری شده و بیش از ۶۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند و تعدادی هم که حال عمومی آن‌ها مناسب است با دستور پزشک در منزل قرنطینه و بستری می‌شوند.

رئیس سازمان نظام پزشکی نهاوند با اشاره به اینکه روزانه در نهاوند ۵ نفر بعلت ابتلا به بیماری کرونا فوت می‌کنند، گفت: ظرفیت بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند کامل شده است به طوری که بیماران کرونای در اورژانس بستری می‌شوند.

دکتر مسعودی در پایان از مردم درخواست کرد: در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک و دستکش یکبار مصرف استفاده کنند و طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار