زایمان موفق مادر باردار مبتلا به کرونا

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از زایمان موفق مادر مبتلا به کرونا ساعتی پیش در بلوک زایمان بیمارستان حضرت قائم (عج) این شهرستان خبر داد.

زایمان موفق مادر باردار مبتلا به کرونادکتر عاطفه سمائی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛اظهار داشت: زایمان مادر مبتلا به کرونا، ساعتی پیش در بلوک زایمان بیمارستان حضرت قائم (عج) اسدآباد با موفقیت انجام شد.

او با اشاره اینکه خوشبختانه حال مادر و نوزاد مساعد است، افزود: نوزاد از مادر جدا شده و در بخش نوزادان تحت نظر متخصص اطفال قرار دارد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اضافه کرد: مادران باردار بدلیل سطح ایمنی و محدودیت در انجام مداخلات تشخیصی و درمانی از نظر مادر و جنین، جزو گروه‌های پرخطر محسوب می‌شوند و نیازمند رعایت جدی پروتکل‌ها و پرهیز از حضور در اماکن و تجمعات هستند و در شرایط کنونی بهترین مکان برای مراقبت بیماران با شرایط پایدار، قرنطینه خانگی است.

سمائی ادامه داد: بهتر است مادران باردار شاغل در ادارات حداقل تا پایان تیرماه از فرصت دورکاری استفاده کنند و خانواده ایشان هم از حضور در مراسم‌ و تجمعات پرهیز نمایند.

او عنوان کرد: با شیوع دوباره کرونا در کشور، نگرانی پیرامون مادران باردار مضاعف شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: تعداد مادران باردار مشکوک به کرونا رو به افزایش است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.