حرکت خدام امام رضا باعث تقویت روحیه مردم است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با مثبت دانستن حرکت خدام امام رضا (ع) گفت : این حرکت شما هم در کرمانشاه و سایر استان‌ها باعث تقویت روحیه مردم و نشاط جامعه می‌شود و در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برلزوم حفظ روحیه مردم با حضور خُدام تأکید کرد و گفت : عظمت امام هشتم (ع) هم عصمت امام دارد و هم دستگاه سلطانی و این منحصر به فرد است.

او گفت : وجود مبارک امام رضا (ع) مایه خیر و برکت هم برای استان خراسان و هم کل کشور است، زیرا همه ساله میلیون‌ها دلباخته و شیفته را به سوی خود جلب می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: ضمن این که رئوف صفتی است که تمام معصومین (ع) به آن متصف می‌باشند، اما در معنای خاص این صفت برای امام هشتم (ع) به کار رفته است به دلیل این اینکه با وجود میلیون‌ها زائر، هیچ کمبودی در زمینه مایحتاج مردم در مشهد احساس نمی‌شود.

او افزود: اسلام با وجود ائمه هدی (ع)، دینی بالنده و به روز است و هر روز در حال رشد و تحول می‌باشد و همین امر اسلام را نامی کرده و از آن دینی همه جانبه و پویا ساخته است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.