دستگیری سارق حرفه‌ای واحد‌های صنفی در شهرک ولیعصر (عج)

رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر از دستگیری یک سارق مغازه و کشف ۱۳ فقره سرقت از مغازه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین عادلی گفت: در پی وقوع ۴ فقره سرقت از مغازه و مشاعات، تیم عملیات کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر، به محل وقوع سرقت‌ها مراجعه کردند و مشخص شد شیوه و شگرد تمامی این سرقت‌ها به یک روش مشخص صورت گرفته است و احتمال اینکه سرقت‌ها توسط یک سارق و یا تعدادی سارق یکسان انجام شده است، وجود دارد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی از محل‌های سرقت به دست آمد که سارق صورت خود را در کلیه محل‌های سرقت به طور کامل پوشانده بود و با خم کردن در واحد صنفی داخل مغازه شده است.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه گشت زنی‌های انتظامی در مناطق آلوده افزایش یافت، گفت: گشت‌زنی انتظامی ادامه تا اینکه ماموران کلانتری به فردی با زیرپیراهنی زرد رنگ مشکوک و به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر انتقال دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی از صحنه‌های سرقت، سارق در صحنه‌ای از سرقت از زیر پیراهنی زرد رنگ استفاده کرده بود، گفت: ماموران به زیرپیراهنی فرد مظنون مشکوک و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال می‌دهند.

کلانتر محله شهرک ولیعصر اضافه کرد: متهم در تکمیل تحقیقات پلیسی به ۱۳ فقره سرقت از مغازه اعتراف و تا کنون ۶ تن از مال باختگان شناسایی شده اند.

سرهنگ عادلی گفت:متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:

سارق منازل محله گلبرگ دستگیر شد

دستگیری سارق خودروهای خیابان جمهوری


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار