هلال احمر پلی میان توان توانمندان و نیاز نیازمندان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: هلال احمر پلی میان توان توانمندان و نیاز نیازمندان است که بر بهره‌گیری از توان خیران برای رفع مشکلات افراد تاکید دارد.

حرازی زاده، مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، در دیدار با محمدرضا صباغیان نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، خاتم، مهریز، بافق و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت هلال احمر یک دستگاه عام المنفعه خدمت رسان و پلی میان توان توانمندان و نیاز نیازمندان است که بر بهره‌گیری از توان خیران برای رفع مشکلات افراد تاکید دارد.

او در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان در ایام شیوع ویروس کرونا و همت بلند خیران داوطلب در کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر متأثر از کرونا ارائه کرد.

حرازی زاده گزارشی از اقدامات انجام یافته در جمعیت هلال احمر استان را بیان کرد و خواستار همراهی نماینده مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر استان شد.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، خاتم، مهریز، بافق و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن قدردانی از داوطلبان، امدادگران و خدمات هلال احمر استان گفت: ما هلال احمر را خانه خود می‌دانیم و در جهت رفع مشکلات و پیشرفت آن از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کنیم.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی مردمی می‌تواند نقش مؤثری در آگاهی و اشاعه فرهنگ خود امدادی و نوع دوستی در جامعه ایفا کند، بیان کرد: جمعیت هلال احمر امروز در کشور به عنوان یک سازمان پیشتاز در مباحث امداد و نجات مطرح است.

او گفت: می‌توان با تعامل بیشتر نمایندگان مجلس و جمعیت هلال احمر گام‌های موثری برای حل چالش‌های پیش رو برداشت.

در پایان این دیدار صباغیان به عنوان عضو داوطلب افتخاری جمعیت هلال احمر استان یزد درآمد و آمادگی خود را برای حمایت بیشتر از جمعیت هلال احمر در راستای پیشبرد اهداف این نهاد از طریق مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.