دیدار نماینده مردم رامشیر در مجلس با مسئولان این شهرستان

نماینده مردم رامشیر در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات و امورات مربوط به ورزش وجوانان این شهرستان با مسئولان دیدار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم متینیان نماینده مردم  رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رئیس اداره فنی و عمرانی اداره ورزش و جوانان استان، با معاون فرماندار و رئیس ورزش وجوانان شهرستان رامشیر دیدار و  پیرامون مشکلات و امورات مربوط به ورزش وجوانان گفت و گو کردند.

متینیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست، تسریع جدی تکمیل استخر سرپوشیده و افتتاح آن باحضور وزیر ورزش و جوانان،  افتتاح خانه ورزش روستایی در رامشیر و تجهیز اماکن ورزشی در چند روستای شهرستان، تعمیر و بازسازی مجموعه ورزشی شهید تندگویان و پیگیری معارض و مشکل آب سالن تمرینی بخش مشراگه بود.

نماینده مردم  رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: بهسازی و فنس کشی پیست اسکیت، روکش چمن مصنوعی واقع در پارک شهروند و  تجهیز و نوسازی اماکن و محیط‌های ورزشی شهرستان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.