قائم مقام گروه خودروسازی سایپا خبر داد؛

تحویل سر موعد کوئیک R پلاس به متقاضیان

باقری گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها پارس خودرو  اولین شرکتی خواهد بود که نسبت به توزیع به موقع کوئیک R در زمان تعهد اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید باقری قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در مراسم‌ معرفی محصول کوئیک R پلاس گفت:  بدون شک کوئیک R پلاس پایان راه نیست و امکانات بهتری از سوی مدیران پارس خودرو برای این خودرو در نظر گرفته خواهد شد.

باقری با بیان این که بررسی ها نشان می دهد که استقبال خوبی از سوی جوانان با میانگین سنی مختلف از این خودرو انجام شده است، تصریح کرد: نصب آپشن های جدید جذابیت محصول را بیشتر کرده است ضمن آن که بر اساس برنامه ریزی ها پارس خودرو  اولین شرکتی خواهد بود که نسبت به توزیع به موقع محصول در زمان تعهد اقدام خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


باقری تاکید کرد: مشتریانی که نسبت به ثبت نام کوئیک R پلاس اقدام کرده اما هنوز نسبت به تکمیل وجه اقدام نکردند، می توانند نسبت به تبدیل خودرو به کوئیک R پلاس اقدام کنند بنابراین فروش فوری این خودرو فعلا انجام نخواهد شد و هزار دستگاه نخست به ثبت نام کنندگان خودروهای کوئیک R پلاس تعلق خواهد داشت و پس از آن طرح های فروش و پیش فروش این خودرو اعلام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار