مشکلات را با رئیس سازمان جهاد کشاورزی در میان بگذارید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: برگزاری جلسات ملاقات عمومی از برنامه‌های اصلی این سازمان در جهت تکریم ارباب رجوع است.

چهره به چهره مشکلات را با رئیس سازمان جهاد کشاورزی در میان بگذاریدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در حاشیه برگزاری آخرین جلسه ملاقات عمومی در فصل بهار، رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های ارباب رجوع را از برنامه‌های مهم سازمان در سال جاری عنوان کرد و گفت: در سال ۹۹ این جلسات در راستای اجرای سیاست‌های طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت دقیق بر روند صحیح امور و رسیدگی شایسته به درخواست‌های فعالین حوزه کشاورزی است.

او افزود: جلسات ملاقات مردمی این سازمان مانند سال‌های گذشته هر هفته در روز‌های دوشنبه و با موضوعات مسائل و مشکلات در خصوص مجوز‌های صادره، تخصیص اراضی، درخواست زمین، درخواست وام و اعتبارات جهت اجرای طرح‌های کشاورزی و بررسی رفع موانع تولید در محل دفتر سالن جلسات عمومی به صورت چهره به چهره برگزار می‌شود.

سعیدی با اشاره به رسیدگی به مشکلات مطرح شده از سوی ارباب رجوع و استماع درخواست‌های آن‌ها در این جلسات، بیان داشت: تسریع در روند رسیدگی به مسائل و درخواست‌ها و جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از اهداف مهم جلسات ملاقات عمومی است.

او تصریح کرد: نگاه جدی به دیدار‌های مردمی و پاسخگو بودن نسبت به درخواست‌ها و دغدغه‌های کشاورزان عزیز و فعالان بخش کشاورزی از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری است که با جدیت دنبال خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در پایان افزود: امیدواریم با تداوم برگزاری جلسات دیدار مردمی تا پایان سال ضمن رسیدگی به مشکلات مطرح شده، بتوانیم گام‌های عملی را در راستای تحقق شعار جهش تولید- اشتغال در حوزه کشاورزی استان کرمان برداریم.
متقاضیان ملاقات مستقیم با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان می‌توانند پس از حصول اطمینان از برگزاری این جلسات در روز‌های شنبه و یکشنبه هر هفته با دفتر سازمان به شماره ۳۲۴۴۰۰۲۵ و ۳۲۴۴۱۰۱۴ نسبت به تعیین وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار