بازگشت بازی Worms با یک بتل رویال

عنوان خاطره‌انگیز Worms قرار است برای کنسول‌های نسل بعد به صورت یک بتل رویال عرضه شود.

بازگشت بازی Worms با یک بتل رویالبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه بازی‌های Worms برای بسیاری از دوستداران بازی‌های رایانه‌ای خاطره‌انگیز است که از سال ۱۹۹۵ تولید می‌شد. به غیر از اسپین‌آف‌هایی که برای این مجموعه عرضه شده، این بازی‌ها همیشه به عنوان یک بازی جنگی تاکتیکی به حساب می‌آمد. به زودی قرار است نسخه‌ای جدید از این بازی با نام Worms Rumble ارائه شود که داستان بازی را تغییر خواهد داد.


بیشتر بخوانید


بازی‌های آنلاین از سال ۲۰۱۶ با عرضه Worms W.M.D تغییرات اساسی داشته‌اند و Worms هم خود را با این تغییرات تطبیق داده است. همانگونه که از اسم سری جدید این مجموعه یعنی Worms Rumble مشخص است، این بازی دارای حالت بتل رویال است. بازی‌کنندگان قادر خواهند بود تا با تیم‌های سه نفره یا به صورت انفرادی به جنگ با شرکت‌کنندگان دیگر بپردازند و محوطه بازی به مرور با پیشروی آن کوچکتر خواهد شد. زمانی که یک کرم دیگر، کرم مورد هدایت شما را در زمین مسابقه می‌کشد، شما می‌توانید یا بازی را نگاه کنید تا نتیجه آن مشخص شود یا در صف یک بتل رویال دیگر بمانید و بازی کنید.

تغییر دیگری که Worms Rumble نسبت به دیگر نسخه‌های این مجموعه جذاب کرده، وجود یک حالت دیگر در آن است که بازی‌کنندگان باید رقیبان خود را بکشند تا امتیاز جمع کنند و با پایان یافتن زمان، فردی که بیشترین امتیاز را گرفته، برنده بازی است.

بازگشت بازی Worms با یک بتل رویال

یک تغییر اساسی دیگر هم در این سری از بازی Worms وجود دارد. بر اساس گفته‌های تهیه‌کنندگان این بازی، Team17، توسعه‌دهنده این سری بازی سرعت حرکت کرم‌ها را تغییر داده است و به زمان واقعی نزدیک شده است. در نسخه‌های قبلی این بازی، سربازان کرمی با سرعت کم حرکت می‌کردند و گیمر‌ها از آن شکایت داشتند. در Worm Rumble، حرکت‌های مختلفی برای کرم‌ها از جمله پرش، غلت زدن و ... در نظر گرفته شده است که هیجان بازی را چندین برابر می‌کند.

عنوان Worms Rumble قرار است برای کنسول PS4 و PS5 عرضه شود. تیم توسعه‌دهنده این بازی اعلام کرد که Worms Rumble از کراس-پلتفرم پشتیبانی خواهد کرد، اما مشخص نکرد که چه سیستم‌هایی این بازی را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار