نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس:

مسئولان باید حامی موسسات فرهنگی باشند

شریعتی گفت:موسساتی که بر مبانی فرهنگ اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل می‌شوند را باید ارج نهاده و مسئولین اجرایی حامی آنان باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، همزمان با دهه کرامت جلسه ای با حضور حسین سالاری فرماندار کوهبنان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان، شهردار ، جانشین انتظامی ، عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس، جمعی از مدیران اجرایی و فرهنگی شهرستان‌های کوهبنان و زرند و هنرمندان در سالن سینمای شهرداری کوهبنان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس ضمن تبریک دهه کرامت گفت: حضور حضرت معصومه (س) باعث شد شهر قم پایگاه تشیع و علم و معرفت در جهان باشد.

او افزود: وجود امام رضا (ع) عظمت قرآن و عترت ،همچنین اقتدار ایران اسلامی را به جهان نمایش می‌دهد چرا که ما در سرزمین قرآن و عترت زندگی می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس تصریح کرد: ایران اسلامی شهیدان بزرگواری همچون شهید سلیمانی و شهید بهشتی دارد و جامعه بشری ریزه خوار عظمت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است سرداری که از افتخارات دیار کریمان استان کرمان است.

شریعتی افزود: تشکیل موسسات فرهنگی زمینه سازی فرهنگ درست زیستن را می آموزند لذا موسساتی که بر مبانی فرهنگ اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل می‌شوند را باید ارج نهاده و مسئولین اجرایی حامی آنان باشند.

او ادامه داد: در عرصه فرهنگ که غربت همه گیر است باید بنیان‌های فرهنگی ما مقتدر و جامعه ما فضای معنوی و معرفتی داشته باشد و اخلاق پیامبر گونه در بین مسئولین اجرایی ما جاری باشد تا فرهنگ با اخلاق منتقل شود.

نماینده‌ مردم در مجلس بیان داشت: کوهبنان شهرستانی فرهنگی و دانشمند پرور است ،باید در راستای تقویت فرهنگی شهرستان تلاش کنیم تا از نظر علمی و معرفتی همچنان در بام استان و کشور قرار بگیریم.

در این جلسه که همزمان با دهه کرامت بود مراسم افتتاحیه موسسه فرهنگی و هنری توتیای بام کویر کوهبنان انجام شد.

مشارکت و اجرای طرح‌های پژوهشی، برگزاری سمینار‌های تخصصی، برگزاری نشست‌های تخصصی، تهیه و عرضه محصولات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب و ایجاد فضای مناسب برای مطالعه، آسیب شناسی و معرفی آسیب‌های اجتماعی، برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگی و هنری و... از جمله خدمات این موسسه خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار