سپهبد سلیمانی:

دفاع از حرم حضرت زینب(س)، دفاع از حرم امام رضا(ع) در ایران هم هست

حاج قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی‌هایشان دفاع از حرم زینب(س) را مانند دفاع از حرم امام رضا (ع) شمرده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل زمستان سال گذشته بود که سپهبد سلیمانی در خاک عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد. خودروی حامل حاج قاسم و تعدادی از همرزمانش توسط نیرو‌های تروریست آمریکایی مورد هدف قرار گرفت و او به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود رسید.

حاج قاسم در آخرین دست نوشته خود در پنجشنبه ۱۲ دی ماه و کمی قبل از پرواز شهادت از دمشق به بغداد از پروردگارش خواسته بود که او را پاکیزه بپذیرد. هدف شهید سلیمانی در طول سال‌ها مبارزه با نیرو‌های تکفیری دفاع از حرم اهل بیت(ع) به ویژه حرم حضرت زینب (س) بود. او به خوبی می‌دانست که اگر دست اندازی‌ای توسط دشمنان قسم خورده اسلام در بیرون از مرز‌های کشور به حرم‌های مطهر اهل بیت(ع) صورت گیرد آن وقت هدف بعدی آن‌ها ایران خواهد بود.


بیشتر بخوانید

وقتی سردار سلیمانی از راز انگشترش پرده‌برداری می‌کند


این همان چیزی بود که گروه تروریستی داعش نیز از آن به عنوان قلمرو حکومت آینده اش یعنی از شام تا خراسان یاد کرده بود. به همین علت حاج قاسم دفاع از حرم حضرت زینب را دفاع از حرم امام رضا (ع) نیز می‌دانست. او در یکی از سخنرانی‌های خود با اشاره به این واقعیت گفته بود: «دفاع از حرم حضرت زینب (س)، دفاع از حرم امام رضا (ع) در ایران هم هست.»

سپهبد سلیمانی: دفاع از حرم حضرت زینب(س)، دفاع از حرم امام رضا(ع) در ایران هم هست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار