در طرح های اشتغالزایی از نیرو‌های مستعد بومی استفاده شود

نماینده شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح توسعه صنایع حوزه انتخابی از نیرو‌های بومی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علی رضایی نماینده مردم  شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری هرسین طی سخنانی  گفت: از مدیران ارشد می خواهیم هرسین را ویژه دریابید، مردم شریف هرسین از شما توقع و انتظار دارند مشکل مضمن ۴۰ ساله آب شرب این شهر را حل کنید، در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی و همه کسانی که اعتبار در اختیار دارند به منظور حل مشکل آب شرب این شهر رایزنی خواهم کرد.

او گفت: در راه‌های مواصلاتی، روستایی و معابر شهرستان هرسین به لحاظ زیر ساخت‌ها عقب ماندگی‌های تاریخی زیادی وجود دارد و این مشکلات می‌بایست حل شود.

رضایی بیان کرد: مهمترین مسئله در کل کشور و به طبع در حوزه انتخابیه اینجانب معیشت طبقه ضعیف، بیکاری و اشتغال است، به لحاظ اشتغال در حوزه انتخابیه نگرانی‌های زیادی داریم.

او بیان کرد: از استاندار محترم و مدیران ارشد استان میخواهم  در طرح توسعه صنایع حوزه انتخابیه اینجانب از نیرو‌های بومی استفاده شود و استفاده از نیرو‌های غیر بومی در صنایع موجب نگرانی و تبعیض نارواست و در این راستا حتما باید از نیرو‌های مستعد و متخصص بومی استفاده شود.

رضایی افزود: با توجه به کمبود شدید اعتبارات دولتی برای توسعه هیچ راهی نداریم مگر جذب سرمایه گذاران و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و در این راستا هر کس بتواند زمینه حضور سرمایه گذاران را در حوزه انتخابی اینجانب فراهم نماید مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

او گفت: مشکلی در حوزه میراث فرهنگی و در راستای  ارائه  ندادن مجوز ساخت و ساز به فعالان اقتصادی در حریم ۵۵ هکتاری مجموعه تاریخی بیستون وجود دارد و این مشکل باید حل شود.

رضایی بیان کرد: محمد آباد با توجه به مشکلاتی که دارد می‌بایست به شهر هرسین الحاق شود.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار