پیگیری مشکلات بیمه بیکاری کارگران در جوانرود

فرماندار جوانرود گفت: مشکل بیمه بیکاری کارگران بیکارشده ناشی از بیماری کرونا و غیر کرونا را پیگیری می کنیم و تمام تلاش خود را برای حل این مشکل به کارمی گیریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار جوانرود با تاکید بر حل مشکلات کارگران بیکار شده گفت: توجه به قشر زحمتکش کارگاری امری ضروری است.

رستگاریوسفی افزود: مشکل بیمه بیکاری کارگران بیکارشده ناشی از بیماری کرونا و غیر کرونا را پیگیری و تمام تلاش خودرا برای حل مشکلات آنان به کار خواهیم گرفت.

رییس اداره تامین اجتماعی شهرستان جوانرود نیز گفت:در خصوص پرداخت بیمه بیکاری به افراد واجد شرایط که در فاصله زمانی اول اسفند ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ بر اثر شیوع بیماری کرونا یا غیر کرونا بیکارشده اند از طریق سازمان مرکزی واداره کل تامین اجتماعی در حال پیگیری است و به محض حصول نتیجه مراتب به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

ابراهیم ولیان با بیان اینکه ۹ هزارو ۱۹۳ کارگردرشهرستان جوانرود بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند افزود: در حال حاضر یکهزارو ۲۴۷ نفر مستمری بگیرو ۱۶۳ مفر هم مقرری بگیری بیمه بیکاری هستند.

شریف صوفی مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جوانرود نیز گفت: تاکنون بیش از ۲۸۰ کارگر بیکار شده از کار در سامانه کارا ثبت نام شده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.