سرمربی تیم تکواندو فتح البرز:

اتمام لیگ برتر تکواندو بهترین تصمیم بود

نور ملکی گفت: با وجود ویروس کرونا شرایط تیم‌ها یکسان بود و اتمام مسابقات تکواندو از سوی سازمان لیگ بهترین تصمیم بود.

فاطمه نور ملکی سرمربی تیم تکواندو فتح البرز در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: من به تمام تیم‌ها احترام می‌گذارم چرا که بهترین بازی‌ها را از خودشان در لیگ برتر ارائه دادند. سازمان لیگ با پایان دادن به رقابت های جام کوثر و جام خلیج فارس بهترین تصمیم را گرفت و عادلانه قهرمان لیگ را مشخص کرد.

او گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط  برای تمام تیم‌های حاضر در لیگ تکواندو یکسان بود. در مجموع ۱۷ بازی در لیگ انجام دادیم که بدون هیچ شکستی رقابت‌ها را پشت سر گذاشتیم. اگر قهرمان نیم فصل را مشخص می‌کردند، ما قهرمان بودیم. دوست داشتیم که بازی‌ها ادامه پیدا کند، اما مسئله‌ی سلامتی بازیکنان و مربیان در میان بود. تنها بازی سنگینی که تیم ما پشت سر گذاشت بازی با تیم فولاد کن بود.  

نور ملکی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ‌ها تمام بازیکنان زیر ذره بین باشگاه هستند و تمرینات آن‌ها به صورت آنلاین پیگیری می‌شود. امیدوارم لیگ جدید به زودی برگزار شود و ما با تمام قوا در آن شرکت کنیم. همچنین قرار است به تیم نوجوانان، جوانان و آقایان فتح البرز هم به زودی تشکیل خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار