پولادگر: درباره مشکلات سروش احمدی بزرگ نمایی شد/ شغل ورزشکاران با تدبیر ملی درست می‌شود

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: به طور حتم درباره مشکلات احمدی یک مقدار بزرگ نمایی صورت گرفت، اما ما پیگیر حل مشکل هستیم.

محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری نشست با المپین‌های تکواندو، کادر فنی و مدیر تیم‌های ملی اظهار کرد: شرایطی در روز‌های آخر اسفند سال گذشته به وجود آمد که تا به امروز هم ادامه دارد و این موضوع خیلی طول کشید و وضعیت برگزاری المپیک هم مشخص نیست. همچنین ورزشکارانی که در طول سال‌های گذشته جهت کسب سهمیه المپیک و حضور در مسابقات جهانی در اردو به سر می‌برند به علت تعطیلی تمرینات گروهی در  شرایط روحی نامناسبی قرار دارند.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره وضعیت سروش احمدی و اینکه پیگیر حل مشکل این ورزشکار است یا نه، گفت: من بعد از انتشار مصاحبه با سروش احمدی صحبت کردم و او هیچ وقت درباره مشکلات مالی اش حرفی نزده است. به هر حال این موضوع را بررسی می‌کنیم تا راهکاری برای کمک به این ورزشکار در نظر بگیریم. به طور حتم درباره مشکلات احمدی یک مقدار بزرگ نمایی شد و برخی از خبرنگاران جوان متوجه نیستند که اگر یک مصاحبه درست منعکس نشود در آن صورت می‌تواند دستمایه رسانه‌های بیگانه قرار بگیرد و این موضوع خوب نیست.

مشکلات ورزشکاران در برابر بحران های پیش رو کوچک هستند 

پولادگر درباره ناراحتی برخی از تکواندوکاران بیان کرد: متاسفانه برخی از رسانه‌ها بزرگ نمایی کرده اند. در حالی که به این صورت نیست و این مشکلات در برابر بحران‌های پیش رو کوچک هستند. همه کارشناسان اذعان دارند که شغل‌ها در همه جای دنیا دچار بحران بزرگی شده اند و افراد باید مشکلات را مدیریت کنند.   همچنین دست اندرکاران  و مسئولان هم باید بحران‌ها را مدیریت کرده تا مشکلات رفع شود و این مهمترین موضوع ما در جلسه امروز بود.  

او درباره مشکلات شغلی برخی از تکواندوکاران گفت: ورزش حرفه‌ای در کشورمان مسائل  خاص خود را دارد و تعداد المپین‌های ما زیاد نیستند که نتوانیم مشکلات شغلی آن‌ها را برطرف کنیم و همه ارگان‌ها باید برای رفع این مشکلات کمک کنند. معتقدم با یک تدبیر ملی این موضوع رفع می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار