اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز در آذربایجان‌غربی

محدودیت‌های جدید در ۱۰ شهرستان با وضعیت قرمز آذربایجان غربی، در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، از امروز شنبه اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، شیوع بیماری کرونا در ۱۰ شهرستان با وضعیت قرمز آذربایجان غربی موجب اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی شد.

در اطلاعیه‌ دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی آمده است: پیرو درخواست ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا جهت اعمال محدودیت‌های جدید با توجه به وضعیت قرمز بیشتر شهرستان‌های استان و موافقیت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای اجرای این محدودیت‌ها به مدت یک هفته، محدودیت‌های جدید در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، خوی، سردشت، سلماس، مهاباد و میاندوآب صورت می‌گیرد.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: این محدودیت‌ها در دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها خواهد بود.

در این اطلاعیه اضافه شده است: استخر‌های سرپوشیده، سینماها، مراکز نمایش تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلا‌ها نیز شامل این محدودیت‌ها می‌شود.

طبق این اطلاعیه، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش شامل محدودیت شده و مابقی اصناف و اماکن با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک برای خود و همه مراجعان می‌توانند از روز شنبه، ۱۴ تیر فعالیت کنند.

وضعیت آذربایجان‌غربی در شیوع بیماری کرونا، قرمز است.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.