مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام خبر داد;

شرکت پالایش گاز ایلام پیشرو در مبارزه و پیشگیری از کرونا

نوریان گفت:شرکت پالایش گاز ایلام در پیشگیری و مبارزه با کرونا پیشرو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ روح اله نوریان مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام در دیدار با معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در رابطه با اقدامات انجام شده به منظور پیشگیری و مبارزه با کرونا گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به سربازان سلامت استان بیش از یک هزار و ۵۰۰ لباس یکبار مصرف و دو هزار عدد ماسک N۹۵ تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شده است.

او بیان کرد: بیش از ۴۰۰ لیتر آب ژاول برای رقیق سازی با ۴۰ هزار لیتر آب به بخشداری چوار برای ضد عفونی معابر شهری و روستا‌های اطراف این واحد صنعتی تحویل شده است.

نوریان اظهار کرد: تشکیل جلسات کمیته سلامت با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا، جمع آوری دستگاه‌های ثبت اثر انگشت و جایگزین آن با سیستم فیس آی دی، انجام تب سنجی از کلیه کارکنان در گیت‌های ورودی، تهیه مواد شوینده، گندزدا، ممانعت از ادامه کار کارکنان با بیماری زمینه‌ای و بیماری‌های تنفسی، تنها بخشی از اقدامات انجام شده در این واحد صنعتی می‌باشد.

او بیان کرد: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت کارکنان، اقدامات قابل قبولی در زمینه تحویل ماسک‌های تنفسی و دستکش‌های یکبار مصرف، ضد عفونی کردن و گندزدایی سرویس‌های ایاب و ذهاب، نظافت و گند زدایی دستگیره درب‌ها، پله‌ها و ... انجام شده است.

جمیل صادقی فر معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده شرکت پالایش گاز ایلام در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به جامعه سلامت استان، گفت: با شروع موج دوم کرونا از ابتدای تیرماه نیازمند همراهی مردم و مسئولین در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از کرونا می‌باشیم.

او همچنین با اشاره به مصوبه ستاد استانی کرونا در رابطه با تخصیص ساختمان درمانگاه نفت و گاز ایلام به دانشگاه علوم پزشکی و تجهیز این درمانگاه برای مقابله با کرونا، ضمن تشکر از این همکاری اظهار امیدواری کرد بعد از شکست کرونا بتوانیم درمانگاه نفت و گاز ایلام را در برای خدمات رسانی به کارکنان نفت و گاز استان و عموم مردم همچنان فعال نگهداریم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.