پرونده پروژه‌های ورزشی شهر حمیدیا پربارتر می‌شود

شهردار حمیدیا از بهره برداری دو پروژه ورزشی تا پایان امسال در شهر حمیدیا خبر داد.

پرونده پروژه‌های ورزشی شهر حمیدیا پربارتر می‌شود/ بهره برداری از دو پروژه ورزشی تا پایان سالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  امیر شاکری شهردار حمیدیا در حاشیه آئین افتتاحیه زورخانه سردار سلیمانی، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما توسعه فضا‌های ورزشی و فرهنگی شهر حمیدیا است، گفت: پروژه پارک بانوان شهر حمیدیا، که یکی از بزرگترین و مجهز‌ترین پارک‌های بانوان در استان یزد است، تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

او با اعلام خوش خبری برای ورزشکاران و علاقمندان به دوچرخه سواری، اظهارداشت: عملیات اجرایی مسیر دوچرخه سواری حاشیه بلوار شهید سامعی، نیز در دست اجراست و تا پایان سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

شاکری اضافه کرد: طراحی مجتمع فرهنگی-ورزشی درون محله‌ای نیز در دست اقدام است، که پس نهایی شدن طرح در ماه‌های آینده، کلنگ احداث این پروژه نیز امسال به زمین زده می‌شود.

شهردار حمیدیا با بیان اینکه مجتمع مذکور تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: این مجتمع نقش بسیار مهمی در پایداری محله و ارتقاء سطح فرهنگی و ورزشی شهروندان و به ویژه نسل جوان خواهد داشت.

او یکی از پروژه‌های در دست اجرا این شهر را، احیای بافت تاریخی محله پایین رحمت آباد دانست و اظهارداشت: احیای بافت تاریخی این محله، در سایه طرح احیای پیاده راه‌ها در محلات رقم می‌خورد.

شاکری ادامه داد: حوزه فرهنگی شهرداری حمیدیا اقدامات خوبی در حوزه نرم افزاری در زمینه ترویج فرهنگ و ورزش، انجام داده است که برگزاری برنامه‌های ورزشی جمعی مثل پیاده روی خانوادگی، برپایی مسابقات بین محلات و ... از جمله ان‌ها است.

شهردار حمیدیا در پایان اضافه کرد: امیدواریم در هشت ماهه‌ی باقی مانده از سال ۱۳۹۹ علی الرغم تنگنا‌های مالی موجود، سه پروژه عمرانی را به بهره برداری برسانیم و کلنگ زنی و شروع عملیات احداث سه پروژه جدید را نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.