فکری: نتیجه بازی با فولاد برای ما مهم است/ برگزار نشدن بازی‌ها ویروس کرونا را از بین نمی‌برد

سرمربی نساجی مازندران گفت: نتیجه دیدار با فولاد برای ما اهمیت دارد، اما مهمتر از آن بازیکنان باید با همه وجود بازی کنند.

فکری: نتیجه بازی با فولاد برای ما مهم است/ برگزار نشدن بازی ها ویروس کرونا را از بین نمی بردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری  قبل از دیدار برابر  تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: خیلی خوشحالم بعد از چندسال به نساجی و شهر خودم برگشتم. در حال حاضر در لیگ برتر هستیم و جا دارد مجدد به مردم این شهر و مازندران تبریک بگویم. حق مازندران است که در لیگ برتر تیم داشته باشد. امیدواریم با تلاش همه مجموعه شهری و استانی، این تیم در لیگ برتر پرقدرت ظاهر شود و برای شهر و استان مان کسب اعتبار کند.

فکری بیان کرد: نتیجه بازی مهم است، اما مهمتر این است که بچه‌ها را آماده کردیم تا با تمام وجود بازی کنند و بعد از بازی ناراحت از این موضوع نباشند که می‌توانستند در یک صحنه خاص انرژی بیشتری بگذارند، اما نگذاشتند. یعنی وجدانشان راحت باشد که تمام انرژی خودشان را گذاشتند و تمام تلاششان را کردند. هرنتیجه‌ای رقم بخورد، دست خدا است. امیدواریم بازی خوبی برگزار شود و در نهایت طرفداران خوب نساجی و مردم خوب مازندران از نتیجه آن راضی باشند.

بازیکنان نساجی نباید غرور کاذب داشته باشند 

او ادامه داد: به هر حال بعد از بازی با تراکتور تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان روحیه خوبی را بعد از آن پیروزی به دست آوردند. همچنین به بازیکنان  تذکر دادیم که غرور کاذب نداشته باشند و خودشان را به طور کامل  آماده کرده و همه مسائل شخصی و تمرینی را رعایت کنند تا برای بازی با فولاد آماده باشند تا بتوانیم بازی خوبی را ارائه بدهیم.

بازی فردا برگزار نشود کرونا از بین نمی رود 

سرمربی نساجی مازندران درباره مثبت شدن تست برخی از تیم‌ها مانند استقلال گفت: ما در تمرینات تمام تلاشمان را کردیم تا مشکلی برای بازیکنان و مجموعه تیم به وجود نیاید. در مجموع تابع تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم. برای بازی فردا خودمان را آماده کردیم، اما با توجه به اتفاقات به وجود آمده سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد. اگر قرار است بازی‌ها تعطیل شوند، باید به طور کامل  لغو شوند. اگر قرار باشد بازی فردا برگزار نشود، کرونا برطرف نمی‌شود و بازیکنان تیم‌ها که بابت کرونا آسیب دیدند به این زودی خوب نمی‌شوند.

فکری خاطر نشان کرد: شاید هفته‌های بعد هم بازی‌ها تعطیل شوند و مسئولان تصمیم بگیرند که بازی‌ها کامل لغو  یا برگزار شود، چون برای فصل آینده فرصتی نداریم. تیم‌ها و مربیان از بلاتکلیفی خارج شوند و بدانند که بازی‌ها برگزار می‌شود یا نه! اگر قرار باشد یک هفته بازی برگزار نشود و دوباره خودمان را آماده کنیم و در بلاتکلیفی بمانیم باعث خستگی و آسیب دیدگی مجدد بازیکنانمان می‌شود. امیدواریم سازمان لیگ تصمیم خوبی بگیرد تا همه بدانند چه کاره هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار