مراسم رهاسازی بچه ماهیان سفید در استخر‌های تعاونی پره شهرستان جویبار انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباس زاده سرپرست معاونت آبزی پروری شیلات مازندران از فعالیت ۵ تعاونی از ۵۴ تعاونی پره استان (حدود ۹ درصد) در جویبار خبرداد و گفت: این کار به منظور کمک به تکثیر طبیعی و حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان دریا در ۵ جایگاه تعاونی پره این شهرستان صورت گرفته است.

او افزود: پیش بینی می‌شود حدود ۲ میلیون قطعه رهاسازی بچه ماهی به دریا صورت گیرد که این نشان از تلاش و مشارکت جامعه صیادی منطقه در کمک به تکثیر طبیعی در جهت حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان دریایی است.

سرپرست معاونت آبزی پروری شیلات مازندران،گفت: ظرفیت و توانمندی تعاونی‌های صیادی پره منطقه جویبار بسیار بالا است و همین ظرفیت بالا سبب افزایش تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

در این مراسم سلیلی رئیس اداره شیلات شهرستان جویبار گزارشی از ظرفیت‌های موجود این شهرستان به ویژه تعاونی‌های پره منطقه جویبار ارائه کرد.

در پایان این مراسم هم اسد فرماندار شهرستان جویبار، با تقدیر از تلاش شیلات مازندران و تشکل‌های صیادی شهرستان جویبار، کمک به تکثیر طبیعی ماهیان دریایی در راستای حفظ و بازسازی و توسعه پایدار صید و صیادی را خواستار شد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.