صدور دومین پروانه بهره برداری از شهرک صنعتی غیر دولتی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: دومین پروانه بهره برداری شهرک صنعتی خصوصی استان اردبیل به نام پتروشیمی اردبیل صادر شد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در حال حاضر مجوز احداث ۷ شهرک صنعتی خصوصی در استان اردبیل صادر شده است که از این بین برای یک شهرک صنعتی غیردولتی پروانه بهره برداری صادر شده بود که با صدور پروانه بهره برداری برای شرکت پتروشیمی اردبیل، تعداد شهرک‌های صنعتی غیردولتی دارای پروانه بهره برداری به ۲ شهرک افزایش یافت.

او مساحت این شهرک را ۵۳ هکتار برشمرد و افزود: محصولات تولیدی این شرکت در زمینه تولید محصولات پتروشیمی پایین دستی خواهد بود که با آغاز بهره برداری از آن، علاوه بر تامین نیاز استان به این محصولات، تولیدات آن به سایر استان‌ها نیز صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با حمایت‌های انجام شده، شاهد ورود متقاضیان جدیدی برای احداث شهرک‌های صنعتی جدید در استان هستیم که در آینده شاهد ورود آنان برای سرمایه گذاری در سطح استان خواهیم بود.

اهلی تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی غیردولتی در جهت حرکت پرشتاب به سوی توسعه صنعتی استان نقش بسزایی خواهند داشت که تلاش می‌شود با کاهش بروکراسی‌های اداری زمینه حضور آنان در سطح استان افزایش یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار