دستگیری سارق اماکن خصوصی در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارق اماکن خصوصی در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در گنبدکاووس و با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: سرانجام پس از تلاش‌های بی وقفه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، ماموران موفق به شناسایی سارق سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفقیت آمیز پلیسی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

دادگر گفت: متهم در پلیس آگاهی و در تحقیقات فنی به عمل آمده و قرار گرفتن در برابر مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، انباری و حیاط منازل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری یک مالخر و کشف مقادیری اموال سرقتی در این زمینه افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دادگر با بیان اینکه ارتقاء احساس امنیت در جامعه دستاورد مبارزه با جرایم خصوصا سرقت است، گفت: در راستای برقراری امنیت اجتماعی، پلیس با تمام ظرفیت و توان خود در میدان عمل حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.