باند سارقان مسلح در گلستان منهدم شد

فرمانده انتظامی گلستان گفت: اعضاء باند ۳ نفره سارقان مسلح دستگیر شده و به ۷ فقره سرقت مسلحانه و ۷۹ فقره سرقت به عنف در شرق استان گلستان اقرار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در شرق استان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مینودشت قرار گرفت و مشخص شد که سارقان با سر و صورت بسته و در مکان‌های خلوت طعمه‌های خود را شناسایی و با ایجاد رعب و وحشت موتورسیکلت و سایر اموال آنان را به سرقت برده و در صورت مقاومت آن‌ها اقدام به تیراندازی می‌کردند.

او با اشاره به اینکه اکثر سرقت‌ها در شهرستان‌های مینودشت، گنبدکاووس، کلاله و آزادشهر واقع شده بود، افزود: با اشراف اطلاعاتی و رصد‌های فنی، مخفیگاه سرکرده این گروه که از سال ۹۷ تحت تعقیب بودند، در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد.

دادگر گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری ۲ همدست سارق در عملیات‌های جداگانه افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۷ فقره سرقت مسلحانه و ۷۹ فقره سرقت به عنف در شرق استان گلستان اقرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه سارقان یک دستگاه موتورسیکلت، ۳ عدد گوشی تلفن همراه و مقادیری اموال مسروقه کشف شد، گفت: هر ۳ سارق پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: پلیس برای دفاع از نظم و امنیت جامعه با تمام توان تلاش می‌کند و اجازه فعالیت مجرمانه به قانون شکنان نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیمای گلستان

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.