طغیان دوباره کرونا در مازندران

۱۲۷ بیمار کرونایی جدید امروز در بیمارستان‌های مازندران و بابل بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۹۰ نفر نیز ترخیص شدند.

او افزود: اکنون ۳۸۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری اند.

او گفت: شهر‌های آمل، بهشهر، نوشهر و فریدونکنار دارای وضع قرمز هستند.

بیشتر بخوانید:
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ماه‌های اسفند و فروردین به علت مشارکت مردم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک کرونا مهار شده بود، گفت: هم اکنون با آغاز فعالیت مشاغل پر خطر از جمله بازگشایی مراکز خدماتی، پذیرایی، تفریحی، گردشگری شاهد روند افزایشی ابتلا به این بیماری در مازندران هستیم.

دکتر موسوی از مردم استان خواست، برای کمتر شدن تعداد بیماران کرونایی، حتما فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی را رعایت کنند و در صورت مشاهده علائمی همچون تب، لرز، سرماخوردگی قرنطینه خانگی را انجام دهند.

شناسایی ۲۲ بیمار کرونایی جدید

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۲۲ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲۱ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۲۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه بابل از دیروز وضعیت قرمز شد، گفت: برخی از اصناف، تجمعات، همایش‌ها، تالار‌ها و رستوران‌ها تا نزولی شدن روند ابتلا در این شهرستان بسته خواهد بود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار