امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۹۱ حادثه دیده در هفته گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۹۱ آسیب دیده ناشی از ۵۳ حادثه به وسیله ۵۹ تیم عملیاتی این جمعیت در هفته دوم تیرماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان این خبر گفت: ۹۱ حادثه دیده در هفته‌ای که گذشت از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره‌مند شده و حوادث جاده‌ای با ۲۰ حادثه دیده همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.


بیشتربخوانید:



او با اشاره به اینکه در طول این مدت ۳ مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۱۶۴ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۹ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و ۴۷ دستگاه خودرو امدادی به امداد رسانی پرداختند.

کریمی در ادامه عنوان کرد: طی این زمان ۴۳ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل و ۴ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۲۰ حادثه جاده‌ای، ۱۵ حادثه شهری، ۶ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۷ مورد خدمات حضوری و ۵ حادثه کوهستان توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.