انجام ۱۰ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی گچساران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت:۱۰ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان گچساران به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرین غلامیان سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۰ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی این شهرستان انجام شد.
 
آرین غلامیان با بیان اینکه این تعداد بازرسی از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون از سوی هشت اکیپ بازرسی در قالب ۱۸ نفر انجام شده، افزود: در این زمینه تاکنون به بیش از ۳۴۲ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی اخطار داده شد.

او با اشاره به اینکه ۱۸۲ واحد صنفی متخلف تاکنون به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان پلمب شده است، افزود: در این مدت بیش از ۴۵۰ واحد صنفی در این شهرستان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا غیرفعال شده است.
 
غلامیان بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز ویروس کرونا در این شهرستان تعدادی از واحد‌های صنفی بازار شهر دوگنبدان شامل قهوه خانه ها، گیم نت، اماکن ورزشی، آرایشگاه ها تعطیل شدند.
 
او گفت: این اقدام با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و نیز مدیریت و کنترل حضور شهروندان با همراهی و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های صنفی انجام شد.

غلامیان افزود: همچنین رستوران ها، کبابی‌ها و فست فود‌ها فقط بصورت بیرون‌بر می‌توانند فعالیت کنند.
 
او بیان کرد: نظارت و بازرسی بر اماکن تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی، نظارت بر فاصله گذاری فیزیکی در ادارات و اماکن پرتردد، پیگیری شکایات مردمی، پلمب اماکنی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند از جمله فعالیت‌های شبکه بهداشت در زمینه مبارزه با ویروس کرونا است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.