وضعیت عبور و مرور شهروندان در پیاده رو‌های شهرکرد بهبود می‌یابد

با موافقت شورای اسلامی شهرکرد با کلیات طرح برون سپاری و واگذاری کمیته رفع سد معبر مرکز چهارمحال و بختیاری، وضعیت عبور و مرور شهروندان در پیاده رو‌های این شهر بهبود می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حیدر علیپور رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی این شورا گفت: اعضای این شورا با کلیات طرح برون سپاری و واگذاری کمیته رفع سد معبر مرکز چهارمحال و بختیاری به بخش خصوصی موافقت کردند.

او افزود: شهرداری شهرکرد باید این طرح را برابر مقررات و ضوابط قانونی شهرداری اجرایی کند و با اجرای این طرح، می‌توان نسبت به ارتقای کمی و کیفی وضعیت رفع سد معبر و بهبود وضعیت عبور و مرور شهروندان در پیاده‌رو‌ها و خیابان‌های شهرکرد اقدام کرد.


بیشتر بخوانید


علیپور اضافه کرد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی مرکز استان، به زودی فراخوان عمومی برون سپاری و واگذاری کمیته رفع سد معبر شهرکرد به بخش خصوصی اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: مقابله با سد معبر‌ها در شهرکرد تاکنون تبعیض آمیز بوده است.

فرهاد رئیسی عضو شورای اسلامی هم گفت: اجرای برون سپاری و واگذاری کمیته رفع سد معبر شهرکرد به بخش خصوصی، نباید با اعمال فشار همراه شود و تمامی اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری باید از این طرح حمایت کنند.

او افزود: شهرداری شهرکرد نسبت به اطلاع رسانی و تشریح ضوابط و مقررات مرتبط با سد معبر برای کسبه اقدام لازم را انجام دهد.

رئیسی اضافه کرد: هم اکنون وضعیت تخلیه نخاله‌های ساختمانی در شهرکرد نامطلوب و نیازمند ساماندهی و پیش‌بینی مکان‌هایی خاص است.

او ادامه داد: شناسایی روش‌ها و راهکار‌های اجرایی برون‌سپاری و واگذاری تخلیه نخاله‌های ساختمانی به بخش خصوصی در دستورکار شهرداری شهرکرد قرار گیرد.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد هم گفت: اخطار‌های لازم برای جلوگیری از سد معبر به کسبه بازار مرکز استان داده شده و در صورت بی توجهی کسبه به این اخطارها، نسبت به جمع آوری اجناس مستقر در محل گذر شهروندان اقدام می‌شود.

او افزود: شهرداری شهرکرد همچنین به دست فروشان حاشیه خیابان‌ها و کنار پیاده رو‌ها تذکر‌ها و اخطار‌های لازم را داده و نسبت به جمع‌آوری مستمر آنان اقدام کرده است.

عبدالغنی اضافه کرد: شهرداری شهرکرد به صاحبان طرح‌ها و ساختمان‌های نیمه تمام نسبت به جمع آوری نخاله‌ها و مصالح ساختمانی موجود در مسیر و حاشیه خیابان ها، کنار پیاده رو‌ها و محل عبور شهروندان هشدار و اخطار داده است.

او ادامه داد: در صورت بی توجهی به این اخطارها، شهرداری شهرکرد نسبت به جمع‌آوری و جابجایی مصالح ساختمانی و نخاله‌ها اقدام و با صاحبان آن برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار