تابستان با کارگاه‌های آنلاین کانون پرورش فکری گرم‌تر می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ثبت‌نام کارگا‌ه‌های برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است.

کانون پرورش فکری به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کارگاه‌های آموزشی برخط کانون کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت www.kpf.ir این دوره‌های مجازی را مشاهده و در صورت تمایل ثبت‌نام کنند.

او بیان کرد: مراکز فرهنگی ‌هنری سراسر استان کرمان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرای کودکان و نوجوانان به صورت حضوری هستند.

او افزود: همچنین برای متقاضیان آموزش‌های مجازی و بچه‌هایی که تا به حال امکان مراجعه به مراکز فرهنگی‌هنری کانون را نداشتند کارگاه‌های آموزشی برخط  با تدریس مربیان متخصص کانونی و آزاد راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از آغاز به کار کارگاه‌های برخط طراحی، عکاسی، اوریگامی، پتینه کاری، کار دستی، عروسک سازی، پته دوزی، لعاب و میناکاری روی سفال، پرورش صدا و سلفژ، شعر و داستان نویسی خلاق، خوانش متون ادبی (شاهنامه خوانی)، مهارت‌های زندگی، فعالیت‌های علمی، نجوم و فلسفه برای کودکان خبر داد و مهلت ثبت‌نام در این کارگاه‌های مجازی را ۲۰ تیرماه خبر داد.

او عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند بعد از مراجعه به سایت www.kpf.ir با پر کردن فرم ثبت‌نام عضو کانون شوند و سپس با انتخاب دوره‌های برخط استانی، توضیحات مربوط به هر آموزش را مطالعه کنند و ضمن اطلاع از میزان شهریه، روز و ساعت هر دوره در کارگاه مورد نظر ثبت‌نام کنند.

او یادآور شد: که متقاضیان همچنین می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان از کارگاه‌های حضوری و برخط و نحوه ثبت‌نام در آن‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار