موفقیت شرکت ملی حفاری در کسب گواهینامه‌های بین المللی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری موفق به اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم استاندارد ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و مدیریت زیست محیطی شد.

موفقیت شرکت ملی حفاری در کسب گواهینامه‌های سیستم استاندارد ایمنیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با هدف افزایش رضایتمندی ذینفعان و ارائه خدمات منطبق با نیاز‌های مشتری، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و مدیریت زیست محیطی شد.

او افزود: این گواهینامه‌ها شامل؛ سیستم ISO ۴۵۰۰۱: ۲۰۱۸ استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی هستند.

موسوی اظهار داشت: با توجه به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ در دهه گذشته، اقدامات لازم با هدف دستیابی به ۲ استاندارد ISO ۴۵۰۰۱: ۲۰۱۸) و ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ را پس از آماده سازی و اصلاح فرآیند‌ها با مشارکت فعال مدیریت HSE و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، اداره مهندسی ساختار و بهره‌وری و معاونت‌ها و مجموعه مدیریتی در یک فرآیند ۳ ساله انجام داده و طی آن ممیزی شخص ثالث در اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی استاندارد‌های از شرکت اس جی اس ایران اقدام گردید.

این مقام مسئول تصریح کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت، ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و زیست محیطی با هدف افزایش رضایت مندی ذینفعان، ارائه خدمات منطبق با نیاز‌های مشتری، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی به منظور پیشگیری و کاهش حوادث صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایرا، موفقیت در اخذ گواهینامه‌های معتبر و بین‌المللی IMS را بیانگر تاثیرات غیرقابل انکار آن در محیط کسب و کار، ارتقاء بهره وری، ایمنی و سلامت کارکنان، مسئولیت اجتماعی و بهبود عملکرد شرکت در مقابل ذینفعان دانست.

او با تاکید بر اینکه تلاش در جهت اجرای موثر و دقیق الزامات این سیستم، فرآیندی مستمر و ادامه دار خواهد بود، اظهار امیدواری کرد: با استعانت از ایزدمنان و اتکا بر خلاقیت، مسئولیت پذیری و همگرایی، شاهد موفقیت‌های بیشتر و پیشرفت روز افزون شرکت ملی حفاری ایران باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.