در شهرستان نهبندان؛

مرغ‌های فاقد مجوز به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۶۸۰ مرغ فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو، هزار و ۶۸۰ قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند و متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از بیماری های خطرناک قابل سرایت به انسان و در واقع مشترک بین طیور و انسان است، جابجایی و نقل و انتقال این گونه طیور بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره اندازد.


بیشتر بخوانید


دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با ۶ فقره سرقت در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با ۶ فقره سرقت در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ  فولادی فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۴"امیرآباد"با انجام تحقیقات میدانی و گشت زنی در سطح حوزه، سارق را شناسایی و متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ  فولادی تصریح کرد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرمی شد، اما با شواهد موجود و ارائه مستندات به ۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: شهروندان به منظور پیشگیری از سرقت داخل خودرو موارد امنیتی را رعایت و از قرار دادن وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل وسیله نقلیه خوداری کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.