۳ کشته و مصدوم در برخورد خودرو با تیر برق + تصاویر

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق حاشیه یک خیابان در شیراز یک نفر را به کام مرگ کشاند و ۲ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به حادثه برخورد خودرو با تیر برق، در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری ساینا در مسیر در حال حرکت بود که به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی با تیر برق حاشیه خیابان به شدت برخورد کرد.

او افزود: این حادثه رانندگی عصر امروز در بلوار طلاییه شیراز به وقوع پیوست و آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به محل حادثه اعزام شدند.

محمد هادی قانع اضافه کرد: شدت تصادف به حدی بود که به خودرو ساینا خسارت شدید وارد شد و همچنین سرنشینان آن که ۳ جوان بودند در داخل خودرو محبوس شده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و با استفاده از ابزار مخصوص نجات، اشخاص محبوس شده را از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

۳ کشته و مصدوم در برخورد خودرو با تیر برق

او ادامه داد: تیم پزشکی اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کردند که یکی از سرنشینان بر اثر شدت صدمات وارده در این حادثه جان خود را از دست داده است و ۲ مصدوم دیگر این حادثه سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.

قانع با بیان اینکه علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، تصریح کرد: نیرو‌های آتش نشانی پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی خیابان از بقایای به جای مانده از این تصادف، این وسیله نقلیه را برای انجام اقدامات قانونی در اختیار عوامل پلیس راهور قرار دادند.

۳ کشته و مصدوم در برخورد خودرو با تیر برق

۳ کشته و مصدوم در برخورد خودرو با تیر برق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.