حمله توئیتری ترامپ به رسانه‌های آمریکایی

رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در حساب توئیتری خود به رسانه‌های این کشور حمله کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه طی پیامی در حساب توئیتری خود بار دیگر رسانه‌های این کشور را مورد هجمه قرار داد و آن ها را «جعلی» خواند. ترامپ در این پیام توئیتری همچنین بار دیگر ویروس کرونا را ویروس «چین» خطاب کرد. 

دونالد ترامپ مدعی شد که ویروس کرونا تا حد بسیار چشمگیری در آمریکا مهار شده اما رسانه های جعلی از ابراز حقیقت در این‌ باره امتناع می‌کنند. 

ترامپ در پیام خود نوشت: «مرگ و میر ویروس چین ۳۹ درصد کاهش یافته و برنامه تست مربوط به ویروس کرونا در آمریکا همچنان در جهان پیشتاز است»!

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: «چرا رسانه های جعلی سقوط آمار مرگ‌ومیر را گزارش نمی‌دهند؟ فقط یک دلیل وجود دارد و اینکه آن ها رسانه های جعلی هستند».

در حالی که ترامپ مدعی کنترل اوضاع در زمینه شیوع ویروس کروناست، آندریو کومو فرماندار نیویورک روز دوشنبه خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت که «همدست» ویروس کرونا نباشد. کومو این را هم گفت که بازگشایی اقتصادی شتاب زده در ایالت های آمریکا منجر به گسترش مجدد ویروس کرونا آن هم با سرعت بسیار زیاد شده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا در روز دوشنبه از مرز سه میلیون نفر گذشت. آمریکا تنها در یک روز بیش از بیست هزار مورد ابتلا به این ویروس را در سراسر ایالت های این کشور ثبت کرده است. شمار تلفات ناشی از ویروس کرونا در این کشور نیز از مرز ۱۳۰ هزار نفر عبور کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار