صدیقی: بحث همگانی کردن ووشو مهم است/ مشکلی برای شهربانو منصوریان به وجود نمی‌آید

رئیس جدید فدراسیون ووشو موضوع همگانی کردن این رشته ورزشی را جزو برنامه هایش اعلام کرد.

امیر صدیقی رئیس جدید فدراسیون ووشو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه هایش اظهار کرد: حفظ وضعیت موجود برای ما مهم است و ووشو جایگاه قهرمانی در محافل بین المللی پیدا کرده و باید این روند را ادامه بدهیم. یکی از مسائل دیگر این است که باید وضعیت لیگ ووشو را مشخص کنیم که هفته آینده در این باره تصمیم گیری می کنیم.

او ادامه داد: بحث همگانی کردن ووشو خیلی مهم است. با توجه به اینکه این رشته ورزشی در کشورمان شناخته شده است باید این ورزش را برای استفاده عموم مردم معرفی کنیم. ما این موضوع را از طریق وزارت آموزش و پرورش و نیروهای مسلح پیگیری می کنیم تا ووشو را گسترش بدهیم.

صدیقی درباره اینکه اظهارات شهربانو منصوریان و حمایتش از کاندیدای دیگر برای او دردسر ساز نمی شود، گفت: منصوریان به عنوان یک ورزشکار نظرش را بیان کرده است و مشکلی برای او به وجود نمی آید. ما یک خانواده هستیم که در ووشو فعالیت می کنیم و اختلاف نظر در هر خانواده ای وجود دارد.

رئیس جدید فدراسیون ووشو درباره اینکه برگزاری مجمع عمومی یک روز قبل از انتخابات شائبه هایی را ایجاد کرده است، گفت: مسئله مهم این است که اعضای مجمع به عنوان منتخب خانواده ووشو به من اعتماد کردند و قصد داریم که به سمت جلو پیش برویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار