مجمع فدراسیون جودو برگزار شد

مجمع فدراسیون جودو امروز با حضور نمایندگان وزارت ورزش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع سالیانه فدراسیون جودو امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این جلسه علاوه بر آرش میراسماعیلی (رئیس فدراسیون جودو)، مهدی علی نژاد (معاون وزیر ورزش و جوانان)، علیرضا خسروی (مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی) و صدیقه کعبی زاده (نائب رئیس فدراسیون جودو) نیز حضور داشتند.

در این نشست آرش میراسماعیلی گزارشی از فدراسیون جودو در این یک سال اخیر ارائه کرد و راجع به مسابقات بین المللی و لیگ جودو هم به ارائه صحبت‌هایی پرداخت.

میراسماعیلی بیان کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا و اجازه ندادن ستاد ملی مبارزه با کرونا مجبور شدند لیگ امسال را نیمه تمام اعلام کنند.

علی نژاد: مشکل جودوی ایران حل شدنی است

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در جلسه مجمع فدراسیون جودو درباره فعالیت‌های فدراسیون جودو صحبت‌هایی را انجام داد.

او اظهار داشت: در این چند سال اخیر جودو فعالیت‌های خوبی انجام داده و جودوی ایران که در این وضعیت قرار گرفته باید آن را به فرصت تبدیل کرد. با توجه به وجود ورزشکاران خوب و مربیان با تجربه، می‌توانیم بعد از رفع تعلیق دوباره بدرخشیم. اول سال یک اتفاق بسیار خوب برای جودو کشورمان افتاد و آن هم مدال طلای "مریم بربط" بانوی جودوکار کشورمان بود و امیدوارم خانم‌های ما در مسابقات بین المللی مثل همیشه بدرخشند.

علی نژاد افزود: مشکل جودوی ایران قابل حل است و می‌توان آن را رفع کرد، هر چند کاری بسیار سخت است، اما می‌توانیم این موضوع را حل کنیم. با توجه به اینکه جودو یکی از رشته‌های المپیک است و در بازی‌های آسیایی هم حضور دارد، یکی از رشته‌هایی است که وزارت ورزش به آن توجه ویژه‌ای دارد، مخصوصا اینکه در راس این فدراسیون آرش میراسماعیلی قهرمان سابق جهان حضور دارد. به هر حال من آینده را روشن می‌بینم و همدلی جودو اگر تداوم پیدا کند قطعا باعث رشد خواهد شد. جالب نیست که چند ایرانی در دادگاه حاضر شوند و علیه جودوی کشورمان شهادت دهند و این باعث تاسف است. ما باید در یک جبهه بوده و با یکدیگر متحد باشیم.

در این جلسه از بریمانلو، پرهیزگار، مریم بربط هر کدام مبلغ ۵ میلیون ریال تقدیر شد. همچنین یک‌تابلو فرش پاس قدردانی به محمد درخشان  تقدیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۷ تير ۱۳۹۹
چرا علی نژاد اینهمه اصرار به حمایت از درخشان دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
نایب رییس فدراسیون ووشو در زمان مدیریت علی نژاد در فدراسیون ووشو ، همسر درخشان بوده است بدون تجربه ورزشی ! پیداکنید پرتقال فروش رو .
آخرین اخبار