میراسماعیلی: پیشنهاد تطمیع خارجی‌ها در پرونده جودوی ایران را رد کردم

رئیس فدراسیون جودو درباره حواشی این روزهای این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در رابطه با حضور سید رضا صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک) در این فدراسیون اظهار داشت: صالحی امیری همیشه در شرایط سخت در کنارمان بوده است. پس از حاشیه‌هایی که سال گذشته برای فدراسیون جودو پیش آمد هماهنگی بین فدراسیون جودو، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیشتر شد تا بتوانیم با عملکردی واحد از این پرونده دفاع کنیم. حضور صالحی امیری دلگرمی خاصی به ما داد.

او ادامه داد: از شهریور سال گذشته من و رئیس کمیته المپیک چندین ساعت مکالمه تلفنی داشته ایم. ساعت‌ها جلسات مشترک برگزار کرده ایم. حضور او نشان داد تا مسئولان به این رشته توجه دارند.

رئیس فدراسیون جودو درباره پرونده تعلیق جودو ایران گفت: این پرونده حساسیت خاصی دارد. وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از ابتدا در جریان بحث‌های حقوقی این پرونده بودند. این پرونده بسیار سخت و دشوار شده است.

میر اسماعیلی ادامه داد: شبکه‌های تلویزیونی معاند سعی دارند شرایط را علیه ما نشان دهند. دادگاه حکمیت ورزش (CAS) تاکنون عادلانه قضاوت کرده و اسیر فشار رسانه‌های معاند نشده است.

او افزود: در این مدت من فشار زیادی را تحمل کرده ام. برخی از عوامل خارجی ابتدا سعی کردند من را با تهدید کردن از دفاع حقوق کشورم منصرف کنند که موفق نشدند. در گام دوم سعی کردند با تطمیع کردن من را منصرف کنند که باز هم من مخالفت کردم. من فرزند ایران هستم و با تمام قدرت از حقوق کشورم دفاع خواهم کرد.


بیشتر بخوانید:


رئیس فدراسیون جودو درباره واکنش فدراسیون جهانی به پرونده تعلیق این فدراسیون اظهار کرد: ادعا‌های نادرستی درباره فدراسیون جودو شده است. یک ورزشکار در سناریویی که عوامل خارجی برای او تعریف کرده بودند بازی کرده است. این سناریو باعث شد تا فدراسیون جهانی کمیته انضباطی تشکیل دهد. وظیف ما هم دفاع از حق کشورمان است.

میر اسماعیلی در پایان گفت: وکلای خوبی گرفته ایم. لایحه‌های خوبی نوشته شده است. در این هفته جلسه‌ای با وکیل خودمان داریم تا لایحه نهایی را بنویسیم. امیدوارم به یاری خداوند در این پرونده پیروز شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
بیخیال داداش . جو نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۹ تير ۱۳۹۹
اینکه برخی از عوامل خارجی ابتدا سعی کردند میراسماعیلی را با تهدید کردن از دفاع حقوق کشور منصرف کنند و یا در گام دوم سعی کردند با تطمیع کردن میراسماعیلی را منصرف کنند باید توسط قوه قضاییه تایید شود وگرنه ادعای مطابق با شرایط است .
آخرین اخبار