اختصاص زمین رایگان برای ساخت پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: زمین رایگان در اختیار سازندگان طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرد که این مسئله سبب کم‌هزینه شدن قیمت تمام شده مسکن برای افراد نیازمند واقعی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل با اشاره به دستورالعمل‌های امسال گفت: با توجه به این مهم زمین رایگان در اختیار سازندگان طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌دهد و این مسئله سبب کم‌هزینه شدن قیمت تمام شدن مسکن برای افراد نیازمند واقعی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه با اجرای این طرح افراد فاقد مسکن می‌توانند شرایط خانه‌دار شدن را به دست آورند افزود: مسکن ارزان قیمت در شهرک‌های جدید احداث می‌شود و باید به صورت جهادی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: پایش بیش از هشت هزار نفر در مرحله دوم محقق می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و ۱۰۰۰ واحد هم‌اکنون با واگذاری زمین برای احداث آماده است که انتظار می‌رود اقدامات لازم در این زمینه در اسرع وقت انجام شود.

بهنامجو تصریح کرد: تامین زیرساخت‌ها و نیز بستر‌های لازم توسط دستگاه‌های اجرایی برای خانه‌دار کردن افراد فاقد مسکن حائز اهمیت است و در این زمینه باید همکاری‌های لازم انجام شود تا بتوانیم برنامه‌هایلازم در این زمینه را پیاده‌سازی کنیم.

او اظهار کرد: ظرفیت شهرداری‌ها نیز در اجرای این طرح بهره‌گیری می‌شود و علاوه بر آن تعاونی‌های مسکن مشارکت و تعاونی مسکن نظام مهندسی برای احداث مسکن در قالب اجرای این طرح آماده همکاری است.

استاندار اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت مسکن مهر استان اردبیل نیز گفت: اتمام پرونده مسکن مهر استان اردبیل تا تیر ماه امسال در دستور کار است و تنها ۲۹۶ واحد که مربوط به اداره کل تعاون است دارای مشکلاتی است که در حال بررسی است تا هر چچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.