مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز خبر داد:

توزیع ماسک رایگان بین رانندگان تاکسی/ خودرو‌ها گندزدایی می‌شوند

آیت حمیدی توزیع ماسک رایگان بین رانندگان سازمان تاکسیرانی اهواز را از جمله اقدامات موثر برای مقابله با کرونا ویروس عنوان کرد.

آیت حمیدی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: توزیع ماسک رایگان طی ۲ مرحله بین رانندگان این سازمان همزمان با شیوع بیماری کرونا ویروس انجام شده است.

او با اشاره به تلاش بی وقفه سازمان تاکسیرانی در جلوگیری از همه گیری بیماری کرونا در حوزه حمل و نقل عمومی افزود: ۲ تونل گندزدایی بدنه تاکسی‌های فعال در ایستگاه‌های پر تردد اهواز شامل؛ میدان بسیج و پایانه شهید فهمیده احداث شده است.

حمیدی طراحی و نصب یک هزار و ۲۰۰ برچسب حاوی پیام هشدار دهنده به منظور رعایت موارد و ضوابط بهداشتی در داخل خودرو‌های تاکسی را از دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی عنوان کرد و بیان داشت: همچنین از همان ابتدا شیوع بیماری کرونا، طلق‌های پلاستیکی به منظور ایجاد فاصله بین راننده و مسافران در خودرو‌ها نصب شد، ولی به دلیل فرارسیدن تابستان و گرمای شدید هوای اهواز این اقدام تداوم نداشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در ادامه به تهیه و توزیع ۳ هزار مایع ضدعفونی کننده دست با ظرفیت ٥٠٠ سی سی بین رانندگان تاکسی در ۳ مرحله اشاره و اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر گردید یک هزار شیلد محافظ صورت رایگان نیز به منظور جلوگیری هرچه بیشتر و بهتر از شیوع بیماری کووید-۱۹ در حوزه حمل و نقل عمومی توزیع شود.

این مقام مسئول در پایان از همه رانندگان خطوط تاکسیرانی، شهروندان و مسافرانی که برای جابجایی از خودرو‌های حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند خواست تا به پویش ملی "من ماسک می‌زنم" بپیوندند تا شاهد کاهش ابتلا به بیماری کرونا و در نتیجه کاهش مرگ و میر ناشی از ابتلا به این بیماری باشیم و در آینده‌ای نزدیک بتوانیم این ویروس را مهار کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.