تعطیلی کتابخانه‌های عمومی فارس تا ۲۲ تیرماه امسال

ارائه خدمات حضوری به اعضا در کتابخانه های عمومی فارس با اعلام نظر ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان، تا ۲۲ تیرماه امسال تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با توجه به وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان فارس و اعلام نظر ستاد مبارزه با بیماری کرونا دراستان، ارائه خدمات حضوری به اعضا در کتابخانه های عمومی از ۱۵ تا ۲۲ تیرماه به مدت یک هفته تعطیل است.

بر این اساس مراجعه افراد به کتابخانه های عمومی، به منظور، ثبت نام، تمدید عضویت، امانت گرفتن یا بازگرداندن کتاب، امکان پذیر نیست و در صورت ادامه وضعیت اضطراری، مدت زمان تعطیلی تمدید می‌شود.

کتابداران کتابخانه های عمومی در این ایام با حضور در کتابخانه های عمومی، خدمات خود را با توجه به حضور نداشتن اعضا و مراجعان، در زمینه انجام امور کتابخانه ای و رف خوانی و اصلاح ثبت و ساماندهی و ورود اطلاعات منابع در سامانه مدیریت کتابخانه ها انجام می شود.

 کتابخانه های عمومی کشور از ابتدای تیرماه در مرحله سوم بازگشایی، با توجه به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هماهنگی با ستاد مبارزه با کرونا میزبان اعضا بودند و خدمات حضوری به اعضای کتابخانه ها با تأکید بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد. این روند با بهبود وضعیت شیوع ویروس کرونا، دنبال می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار