روایت اوج نژاد پرستی در آمریکا در مستند «رویای آمریکایی»

مستند «رویای آمریکایی» با هدف نمایش ماهیت اصلی و چهره بدون روتوش آمریکا و اوج نژادپرستی این کشور امروز از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سالهاست جامعه آمریکایی در قالب شخصیت‌های مشهور و در ابعاد گوناگون به تولید «رویای آمریکایی» می‌پردازد که در این امر و در بزنگاه‌هایی با چالش جدی مواجه شده است، اما پس از قتل بی رحمانه جورج فلوید به دست پلیس نژاد پرست آمریکا و خیزش مردمی این کشور اعم از سیاه و سفید و اعتراض‌های بی شمار و تمام نشدنی، پس از ۳۰ سال پای ارتش آمریکا به خیابان‌های این کشور باز شد و به ناگهان همه دنیا دریافتند که رویای آمریکایی خود نیز یک رویای دست نیافتنی بیش نیست.

مستند «رویای آمریکایی» سعی دارد با بررسی وضعیت فعلی کشور آمریکا و درخلال صحبت‌های شخصیت‌های سیاسی از کشور‌های انگلیس، روسیه، مالزی، ترکیه و بوسنی و هرزگوین، به ماهیت اصلی و چهره بدون روتوش آمریکا برسد.

مستند «رویای آمریکایی» به تهیه کنندگی بهروز ناصری در دفتر نمایندگی سازمان صداوسیما در بوسنی و هرزگوین و با همکاری دفاتر نمایندگی سازمان در کشور‌های انگلیس، روسیه، مالزی، ترکیه و با پشتیبانی اداره کل امور بین الملل سازمان صداوسیما تهیه شده است که امروز ۱۷ تیر حوالی ساعت ۱۷ از شبکه یک پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار