بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۷ تیر؛

تصویر تازه‌ای از رضا بهرام پس از پشت سر گذاشتن بیماری کرونا/ ویدئویی که محسن چاوشی از همنوازی یک کودک با آهنگ معروفش به اشتراک گذاشت

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

محسن کیایی، بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون، با انتشار تصویر جالبی از دخترش در اینستاگرام نوشت:

"جای مورد علاقه رز، البته که منم کیف میکنم ."

.

 

محسن چاوشی، خواننده شناخته شده کشور که طرفداران زیادی هم دارد، ویدئویی از یک کودک را به اشتراک گذاشت که در آن هماهنگ با یکی از آهنگ‌های این خواننده به سبک خاص خود موسیقی می‌نوازد.

.

روشنک عجمیان، مجری، و بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار تصویری از خودش در اینستاگرام از صبر و انتظار برای روزهای بهتر نوشت:

"قدرتمندترین جنگجویان دو چیز هستند، صبر و زمان ...
لئو تولستوی
پس صبر میکنیم تا روزهای بهتر
"

.

 

حسام منظور، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، تصویر متفاوتی از خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

.

 

دنیا مدنی، دختر رویا تیموریان و  بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون با انتشار تصویری در اینستاگرام از فوت مادربزرگش خبر داد و هنرمندان نیز به اون تسلیت گفتند.

.

 

نوید محمدزاده، بازیگر سینما و تئاتر، بخش کوتاهی از فیلم سینمایی سرخپوست را که به همراه پریناز ایزدیار در آن ایفای نقش کرده بود به اشتراک گذاشت.

.

علیرضا خمسه، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون کشور، به دنبال مشکلاتی که ممکن است در ایام کرونا و نابسامانی اوضاع اقتصادی برای بسیاری از مردم به وجود بیاید، ویدئویی از خود منتشر کرده و از صاحب‌خانه‌ها خواسته است نسبت به مستأجرینشان عطوفت بیشتری داشته باشند.

.

رضا بهرام، خواننده پرطرفدار سبک پاپ کشور، که این روزها بر اثر ابتلا به کرونا حال خوبی نداشت، تصویر تازه‌ای از خود را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده که نشان می‌دهد تا حدود زیادی بهبود یافته است.

تصویری جالب از محسن کیایی و دخترش/ برشی متفاوت از فیلم سرخپوست در اینستاگرام نوید محمدزاده

 

ارشا اقدسی، بازیگر و بدلکار ایرانی، با انتشار تصویر متفاوتی در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

"وقتی هدف داشته باشی...
وقتی آرزو کنی تا براش تلاش کنی...
وقتی بدلکار باشی...
پس باید بهش برسی، براش زحمت بکشی، و برنی وسط هدف،
و اینجوری آرزو خاطره شد.
چون من اژدها دارم
و تیم خوب و همراه های خوب
"

.

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.